خرید آپارتمان در مرزداران ؛ محله‌ای شیک در غرب تهران

۹
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مرزداران از محله‌های غرب تهران با یک موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر است که دامنه قیمتی متفاوت ملک در این محله، افراد بسیاری را مجذوب سکونت در مرزداران کرده است.
خرید آپارتمان در مرزداران

مرزداران یکی از محله‌های شمال غرب تهران است که بلواری به همین نام در مرکز این محله، بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری را به بزرگراه اشرفی اصفهانی متصل می‌کند. این محله از شمال به بزرگراه حکیم، از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد، از شرق به بزرگراه شیخ فضل الله نوری و از غرب به بزرگراه یادگار امام (ره) منتهی می‌شود. عمده شهرت و پرمتقاضی بودن این محله در بین محله‌های شمال غرب تهران، به سبب وجود آپارتمان‌های شیک، خوش‌ساخت و نوساز است. برای خرید آپارتمان در مرزداران باید در نظر داشته باشید که واحدهای لوکس این منطقه عمدتا به صورت مجتمع و این موضوع ضریب امنیت سکونت در این منطقه را بالا برده است. مجله دلتا این بار در محله‌گردی به مرزداران رفته است. با ما همراه باشید.

خانه‌های محله مرزداران به دلیل بهره‌مندی از موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر و دسترسی آسان به بزرگراه‌ها، قیمت بالایی دارد؛ اما همسایگی این منطقه با گیشا و صادقیه به‌عنوان محله‌های تجاری تهران و همچنین محیط آرام و ترافیک روان آن، موجب شده سرمایه‌گذاران نتوانند از محله مرزداران چشم‌پوشی کنند.

دسترسی به مرزداران

بلوار مرزداران به طول ۳.۵ کیلومتر است که در مسیر خود از خیابان‌های طاعتی، سپهر، سرسبز و ۳۵ متری لاله می‌گذرد و تردد به محله‌های اطراف را تسهیل می‌کند. رفت و آمد با خودروی شخصی به مرزداران با وجود بزرگراه‌هایی مانند همت، حکیم و شیخ فضل‌الله نوری نیز آسان خواهد بود. محله مرزداران ایستگاه مترو ندارد و نزدیک‌ترین ایستگاه به این محله، صادقیه است. خطوط اتوبوس‌ صادقیه، مرزداران و پونک نیز در این محله حمل و نقل عمومی را پوشش می‌دهند.

مراکز تفریحی و تجاری

محله مرزداران در مقایسه با محله‌های دیگر تهران، از جاذبه‌ها و مکان‌های تفریحی و دیدنی کافی برخوردار است. بوستان‌های سیمرغ، گل‌ها، کریمی، هما و همچنین پارک پردیسان در محله مرزداران واقع شده است. باشگاه‌های آزادگان، ثمن و اندیشه نیز از باشگاه‌های ورزشی این منطقه به شمار می روند. مراکز خرید زیر هم می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

  •  مرکز خرید پردیس
  • مرکز خرید الوند
  • مرکز خرید الغدیر

خرید آپارتمان در مرزداران

هزینه خرید خانه در محله مرزداران بسته به کیفیت مصالح ساختمانی، موقعیت و نوع ملک (ویلایی یا غیرویلایی) و …متغیر بوده و این تفاوت قیمت شانس شما را در خریدن خانه در این محله بیشتر می‌کند. فراموش نشود که حتی با وجود اختلاف قیمت، مرزداران از مناطق شمالی تهران بوده و قیمت ملک در آن بالا است و این گرانی، تاثیر خود را بر میزان نرخ ودیعه و اجاره می‌گذارد. همان‌طور که گفته شد خانه‌های این منطقه عمدتا در شهرک‌ها و مجتمع‌های آپارتمانی قرار دارند که البته سن بنای بالایی نداشته و افراد بسیاری به دلیل برخورداری از امنیت، به خرید این واحدها تمایل دارند. بخش‌ عظیمی از بافت مسکونی محله مرزداران را خانه‌هایی با مساحت بیش از ۱۰۰ متر با امکانات مدرن تشکیل می‌دهد. اگرچه پیدا کردن واحدهای کوچک‌متراژ در این منطقه اندکی دشوار است؛ اما غیرممکن نیست و در بررسی آگهی‌ها، واحدهای ۶۰ تا ۷۰ متر نیز دیده می‌شود. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در مرزداران و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۲۳ ب٫ظ

  2. بزرگی

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۶ ق٫ظ

    منطقه خوب با دسترسی عالی

    پاسخ

  3. سعدی

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۳ ب٫ظ

  4. فرهنگ

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ در ۵:۲۱ ب٫ظ

    شهران بهترین هست

    پاسخ

  5. آقازاده

    ۲ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۲۱ ق٫ظ

    نم نمک باید بریم پایین تر

    پاسخ

  6. عادل توکلی

    ۱ مرداد ۱۳۹۸ در ۵:۱۲ ب٫ظ

    اطلاعات مفیدی بود

    پاسخ

  7. رفیعی

    ۱ مرداد ۱۳۹۸ در ۱:۴۵ ب٫ظ

    منطقه بسیار عالی هستش

    پاسخ

  8. یوسفی

    ۱ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۴ ق٫ظ

    مرسی از اطلاع رسانی شما

    پاسخ

  9. پویا

    ۲ خرداد ۱۳۹۸ در ۷:۵۳ ب٫ظ

    سلام
    سپاس

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…