چاق شدن صورت با درمان های خانگی

۲
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
برای داشتن صورتی پر و چاق نیاز نیست حتما چربی به صورت خود اضافه کنید. شما می‌توانید با درمان‌های خانگی ساده‌ و طبیعی به آرزوی خود برای داشتن صورت و گونه چاق دست پیدا کنید.
چاق شدن صورت

صورت و گونه شما نقشی فوق‌العاده در زیبایی ظاهرتان ایفا می‌کند. صورت چاق به‌نظر اغلب افراد گویای جوانی، طراوت و جذابیت است، در حالی که در نگاه مردم صورت لاغر نشانه پیری و سالخوردگی شناخته می‌شود. به همین دلیل است که خیلی‌ها به دنبال راه‌های چاق شدن صورت هستند. در ادامه این مطلب مجله دلتا خواهید خواند که برای چاقی صورت باید چه کار کنید. با ما همراه باشید.

چاقی تضمینی صورت

۱. گلاب و گلیسیرین

با خواص گلاب چقدر آشنایید؟ گلاب و گلیسیرین ترکیب فوق‌العاده‌ای است که در چاق شدن صورت عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. این ترکیب فواید شگفت‌انگیزی برای پوست دارد و همچنین دارای خواص مرطوب‌کننده است. گلاب و گلیسیرین را با هم ترکیب کنید و ترکیب آن را هر شب و ترجیحا قبل از خواب، به روی گونه‌های خود بمالید. بگذارید تا صبح روی صورت‌تان بماند و سپس صبح، صورت خود را با آب گرم بشویید. این ترکیب، پوست را تقویت کرده و آن را هیدراته نگه می‌دارد. از این روش به صورت مرتب استفاده کنید تا صورت‌تان چاق و برجسته شود.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع ماسک گلاب، “۳ ماسک برای درمان جوش صورت با گلاب” را مطالعه کنید.

راههای پر شدن صورت

۲. عسل

کمتر کسی است که درباره فواید عسل برای پوست اطلاعاتی نداشته باشد. عسل به‌عنوان یکی از درمان‌های خانگی بسیار موثر برای چاق شدن صورت شناخته می‌شود. عسل قادر است که رطوبت پوست را حفظ کند و درنتیجه، پوست را باطراوت و سالم نگه دارد. همچنین حضور آنتی اکسیدان‌ها در عسل می‌تواند نقش بزرگی در پیشگیری از بروز مشکلات پوستی ناشی از رادیکال‌های آزاد ایفا کند. به‌منظور تهیه این ماسک، لازم است یک قاشق چای‌خوری از آن را با میوه پاپایا ترکیب کنید؛ سپس این خمیر را به گونه‌های خود بمالید و بگذارید حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت‌تان بماند. بعد، خمیر را از روی صورت خود با آب گرم بشویید. در ضمن اگر به میوه پاپایا دسترسی نداشتید، خود عسل نیز به تنهایی می‌تواند به چاقی صورت کمک کند.

خواص عسل برای پوست

۳. آلوئه ورا

بسیاری از افراد از آلوئه ورا برای درمان جوش و داشتن پوستی سالم استفاده می‌کنند. علاوه بر این‌ها، آلوئه ورا با خاصیت سفت‌کننده پوست طبیعی، از لاغری پوست‌تان جلوگیری می‌کند و مانع از کشسانی پوست می‌شود. وفور آنتی‌اکسیدان‌ها در آلوئه‌ورا از هرگونه آسیب ناشی از رادیکال آزاد جلوگیری می‌کند. همچنین تحقیقات نشان می‌دهد که آلوئه‌ورا با افزایش کلاژن سازی پوست می‌تواند چهره‌ای باطراوت به شما ببخشد.

با ژل آلوئه‌ورا حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به‌آرامی پوست گونه‌های خود را ماساژ دهید. مدتی به آن دست نزنید و بعد آن را با آب گرم شست‌و‌شو دهید. این کار را دو بار در روز انجام دهید تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید. راه دیگر استفاده از آلوئه‌ورا این است که عصاره آن را آماده کنید و حداقل یک‌بار در روز آن را به صورت خود بمالید.

ماسک آلوئه ورا

۴. کره

شاید برایتان عجیب باشد؛ اما این ماده یکی از بهترین روش‌های درمانی خانگی برای چاق شدن صورت است که می‌توانید از آن پیروی کنید. با استفاده از کره و شکر می‌توانید ترکیبی عالی درست کنید و آن را به صورت خود بمالید. غیر از این که عصاره کره موجب نرمی صورت‌تان می‌شود، بهترین نکته در مورد روش استعمال کره این است که گوشت اضافی و آویزان پوست را با لایه‌ای اضافی می‌پوشاند. بعد از استعمال آن روی صورت خود، حتما با آب گرم صورت‌تان را شست‌و‌شو دهید.

زیبایی صورت

۵. شنبلیله

با شنبلیله می‌توانید در زمانی بسیار اندک گونه‌های خود را چاق و برجسته سازید. شنبلیله غنی از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها است که از رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند و لطافت و سلامت پوست را افزایش می‌دهد. با ترکیب مقداری پودر شنبلیله و آب می‌توانید عصاره غلیظی درست کنید و آن را به صورت زده و به‌نرمی ماساژ دهید. بگذارید حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت‌تان بماند. وقتی عصاره کاملا به صورت شما چسبید، می‌توانید با آب گرم آن را شست‌و‌شو دهید. برای چاق شدن صورت بهتر است یک‌بار یا دوبار در روز آن را به صورت خود بمالید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۸:۴۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۵:۵۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…