تکلیف ۱۰هزار مسکن مهر بدون مشتری چیست؟

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
1994 تکلیف 10هزار مسکن مهر بدون مشتری چیست؟

مدیرعامل تازه‌وارد شرکت عمران هشتگرد از تعیین تکلیف ۱۰هزار مسکن مهر فاقد متقاضی و راکد این شهر با همکاری بانک مسکن خبر داد.

 به گزارش مجله دلتا به نقل از «جام جم آنلاین» مهدی هدایت با اعلام این خبر افزود: در بسته سیاستی، واحدهای فاقد متقاضی و راکد به واحدهای خود مالک تبدیل و به سازندگان واگذار می‌شود.

مسکن مهر

وی ادامه داد: اولویت کاری تکمیل پروژه‌های مسکن مهر با تمام خدمات زیربنایی و روبنایی و افتتاح مترو است و در همین راستا احداث مراکز محلات، مجموعه‌های ورزشی، مساجد، کلانتری‌ها، مراکز درمانی، مدرسه و … در دست اجراست که تاکنون تعدادی از این مراکز افتتاح شده است.

وی در خصوص واحدهای مسکن مهر هشتگرد افزود:‌ در حال حاضر حدود ۱۰ هزار واحد بدون متقاضی و راکد مسکن مهر در هشتگرد داریم. طی دو ماه اخیر اقدامات مؤثری برای تعیین تکلیف این واحدها صورت گرفته به‌طوری که یک بسته سیاستی تعریف شده که در قالب آن با همکاری بانک مسکن این تعداد واحد از بلاتکلیفی بیرون می‌آیند.

مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد در این باره توضیح داد: در بسته سیاستی، واحدهای فاقد متقاضی و راکد به واحدهای خودمالک تبدیل و به سازندگان واگذار می‌شود.

هدایت با ابراز این‌که سازنده‌ها پروژه‌های مذکور را با مشخصات بهتر از مسکن مهر می‌سازند،‌ گفت:‌ پس از ساخت و تکمیل، این واحدها خارج از ضوابط و شرایط مسکن مهر به مردم واگذار می‌شود.

وی این اقدام را در راستای خروج تسهیلات پرداختی بانک مسکن از بلاتکلیفی و جلوگیری از بین رفتن واحدها عنوان کرد و گفت:‌ واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی و راکد پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۶۰ درصدی دارند.

وی بیان کرد:‌ تا دو ماه آینده فراخوان واگذاری این واحدها به سازنده‌ها را انجام می‌دهیم تا به این ترتیب تهدید موجود به یک فرصت تبدیل شود.

 شهر هشتگرد در استان البرز قراردارد و داری جمعیتی در حدود ۵۶ هزارنفر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…