نرخ اجاره خانه و اقامت در سارانسک روسیه

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سارانسک روسیه شهری است که میزبان مسابقه فوتبال بین دوتیم ایران و پرتغال در چارچوب مسابقات جام جهانی فوتبال خواهد بود  از آنجا که به روزهای برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه نزدیک می شویم ،بهتر دیدیم برای آشنایی فوتبال دوستان ایرانی که می خواهند برای دیدن باز های تیم ملی فوتبال ایران به روسیه سفر کنند ، نرخ اجاره اقامت گاه شهر هایی را که تیم ایران با تیم های هم گروهش رقابت خواهد کرد برای آگاهی شما اعلام کنیم .

سارانسک روسیه

هزینه اقامت در آپارتمان اجاره ای  در شهرسارانسک روسیه در روزهای برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ به طور میانگین برای هر نفر روزانه ۱۵۱۹ دلار است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از اسپوتنیک، سایت شرکت “بوکینگ” تا روز ۵ فوریه بیش از ۱۹۰ پیشنهاد برای اقامت در شهر سارانسک در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه از۱۴ ژوئن تا ۱۴ ژوئیه عرضه کرده است.

بهای اقامت در مسکن اجاره ای از روز ۱۴ ژوئن روزانه بین ۲۱ تا ۲۳۹۶ دلار است.

مثلا بهای اجاره اتاق در اردوگاه ورزشی سارانسک روزانه ۲۱ دلار برای هر نفر است. در آنجا همچنین می توان به پینگ پنگ و اسکی پرداخت. بهای اجازه آپارتمان دستکم معادل ۲۶ دلار در روز است.

بهای اقامت دریکی از گران ترین جاها در سارانسک ماهانه ۱۰۶ هزار دلارخواهد بود.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز ۱۴ ژوئن تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸ در ۱۲ ورزشگاه و در۱۱ شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

در چارچوب مسابقات جام جهانی فوتبال،تیم ملی فوتبال ایران درنخستین رویارویی خود در روز ۱۵ ژوئن در شهر سن پترزبورگ در برابرتیم فوتبال مراکش به میدان خواهد رفت . تیم ملی فوتبال ایران پس از این دیدار در تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۱۸در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا رو در رو قرار می گیرد و سپس درتاریخ ۲۵ ژوئن،تیم ملی فوتبال ایران،بازی نهایی خودرا دربرابر تیم فوتبال پرتغال در مرحله نخست جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در شهر سارانسک روسیه برگزار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…