دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

آخرین قیمت فروش آپارتمان در تهران

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بررسی‌ وضعیت روزهای اخیر بازار مسکن در شهر تهران نشان می‌دهد به‌تدریج حجم آگهی‌های عرضه‌شده به بازار معاملات در حال افزایش است.
آگهی فروش آپارتمان در فروردین 99

نگاهی به حجم آگهی فروش آپارتمان در فروردین ۹۹ و در شهر تهران حاکی از افزایش تدریجی عرضه به بازار معاملات مسکن است، اما تغییر چشمگیری در بازار مشاهده نشده است.

به گزارش مجله دلتا با تعطیلی ۴۵ روزه بازار مسکن و توقف فعالیت بنگاه‌های املاک و همچنین عدم تمایل متقاضیان به خرید و فروش مسکن، تعداد انگشت‌شمار آگهی فروش آپارتمان در فروردین ۹۹ فقط در فضای مجازی عرضه می‌شد. با این حال به‌نظر می‌رسد از ابتدای هفته جاری، همزمان با آغاز به کار بخش زیادی از کسب‌و‌کارهای اقتصادی (البته با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از دستورالعمل‌های بهداشتی در جهت کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا)، تعداد آگهی‌های عرضه شده در بازار مجازی معاملات مسکن به‌صورت تدریجی در حال افزایش است.

مشاوران و فعالان بازار مسکن معتقدند در حال حاضر بخش اندکی از فروشندگان که ناگزیر به فروش واحد مسکونی خود در مدت زمان محدود هستند به بازار وارد شده‌اند. برخی از این فروشندگان، واحدهای مسکونی خود را با شرایط ویژه‌ای همچون تخفیف برای خرید نقدی ارائه می‌دهند.

در عین حال گروهی از متقاضیان خرید مسکن که گمان می‌کنند در وضعیت کنونی امکان خرید واحد مسکونی برای آنها وجود دارد و شرایط بازار را مساعد و مناسب ارزیابی می‌کنند، احتمالا به‌صورت محدود به بازار وارد خواهند شد.

با اینکه هنوز آماری از تعداد معاملات مسکن شهر تهران در فروردین ماه ۹۹ ارائه نشده، تخمین زده می‌شود که تعداد قراردادهای خرید و فروش در اولین ماه از سال جدید از سقف ۲۰۰۰ فقره فراتر نرفته باشد.

در جدول زیر قیمت پیشنهادی آپارتمان مسکونی در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

فروش آپارتمان در فروردین 99

پیشنهاد مطالعه : برای آگاهی از آخرین قیمت‌ مسکن در تهران “قیمت آپارتمان ۷۵ تا ۱۰۰ متری” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds