۵ پیشنهاد برای استایل بهاری زنانه

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید این بهار استایلی متفاوت‌تر و جذاب‌تر از همیشه داشته باشید، برای شما 5 پیشنهاد ویژه داریم.
استایل بهاری زنانه

فصل‌ بهار، فرصت خوب تازگی است؛ تازگی در طبیعت، خانه‌ها و حتی لباس‌های شما؛ فصلی که باید باورهای همیشگی را حتی در انتخاب پوشاک کنار گذاشت و به چیزهای جدید روی آورد. در این مطلب مجله دلتا ۵ پیشنهاد برای استایل بهاری زنانه را برایتان آورده‌ایم تا این بهار از همیشه خوش‌پوش‌تر و شیک‌تر باشید.

استایل بهاری

از پوشیدن کفش رنگ روشن نترسید

بهترین موقعیت برای آن که به سراغ کفش‌های رنگ روشن بروید، بهار است. احتمالا از این که در آلودگی‌های شهر و با وجود فعالیت‌های زیاد روزانه، چنین کفش‌هایی را به پا کنید نگران هستید؛ اما اگر کمی حساسیت‌های خود را در این باره کم و کفش خود را از برندهای معتبر که رویه باکیفیت و قابل شست‌وشو به کار می‌برند انتخاب کنید، هم ظاهری متفاوت و شاد خواهید داشت و هم دوام کفش شما بیشتر از چیزی خواهد بود که فکر می‌کنید. در نهایت این که برای خود یک استایل بهاری زنانه شاد و شیک ساخته‌اید.

کفش زنانه بهاری

شال‌ با طرح چاپی بپوشید

شال‌های تک رنگ چاپی برای هر فضا و موقعیتی مناسب هستند؛ شال‌هایی که در عین سادگی، زیبایی و گیرایی خاص خود را دارند و با تنوع بالایشان در رنگ، با مانتوهای مختلف و رنگ پوست شما هماهنگ می‌شوند. این شال‌ها با پارچه های مختلفی درست می‌شوند که آن‌ها را در مراسم رسمی، محل کار، مهمانی و دیگر فعالیت‌های روزانه شما، قابل استفاده می‌کند.

روسری زنانه

مانتوهای آزاد بهترین انتخاب برای این فصل است

این مانتوها خنک‌ترین مانتو برای بهار هستند. همچنین انواع مختلف کوتاه و بلند آن‌ها با کفش‌های مختلف پاشنه بلند و رسمی و حتی کفش‌های اسپرت هماهنگ می‌شود که موضوع مهمی برای محدود نکردن انتخاب‌های شماست. اگر به دنبال خرید آن‌ها برای مراسم رسمی و مهمانی‌ها هستید، انواع ابریشمی و اگر به دنبال یک تیپ مناسب برای فعالیت‌های روزانه هستید، انواع نخی آن‌ها برایتان مناسب است.

دامن و دامن شلواری بپوشید

اگر عادت به پوشیدن دامن و دامن شلواری ندارید و همیشه از شلوار استفاده کرده‌اید، این بهار حتما دامن و دامن شلواری بپوشید و حسابی استایل خود را متحول کنید. برای ساخت یک استایل بهاری زنانه متفاوت باید جسارت به خرج دهید و از امتحان کردن استایل‌های جدید نترسید. اولین دلیل انتخاب این است که خنک هستند. علاوه بر این با کفش‌های تخت به راحتی ست می‌شوند و می‌توان از آن‌ها در فعالیت‌های روزانه در فصل بهار که روزهای آن رو به گرمی می‌روند استفاده کرد. همچنین با مانتوهای آزاد و جلوباز که در بالا پیشنهاد کردیم، به خوبی هماهنگ هستند.

انتخاب دامن زنانه

از کیف‌ طرح دار و رنگی غافل نشوید

در کنار شال‌های تک رنگ شما، نمای خاصی خواهند داشت، به‌خصوص اگر تک بند و یا دوشی باشند. این کیف‌ها همچنین با مانتوهای جلوباز و پانچوها هماهنگ می‌شوند و به دلیل چند رنگ بودن می‌توان با خیال راحت از آن‌ها در کنار کفش‌های رنگ روشن استفاده کرد.

کیف زنانه

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با استایل بهاری، “محبوب‌ترین لباس‌های بهاره” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…