جزییات واگذاری واحدهای مسکن ملی

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد ثبت نامی مسکن ملی در شهرهای کوچک و متوسط تا تیرماه سال 99 افتتاح خواهند شد.
تحویل واحدهای مسکن ملی

معاونت وزارت راه و شهرسازی از تحویل واحدهای مسکن ملی ثبت نامی در شهرهای کوچک و متوسط و همچنین پرداخت ۹ هزار و ۶۱۲ فقره تسهیلات ساخت مسکن به متقاضیان واجد شرایط و دارای زمین خبر داد.

به گزارش مجله دلتا محمود محمودزاده اظهار کرد: در قالب طرح اقدام ملی و تولید و عرضه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی، تا پایان سال ۹۸ عملیات احداث دست کم ۲۱۸ هزار و ۵۲ واحد آغاز شده که بیش از نیمی از پروژه را شامل می‌شود.

وی افزود: در بخش مشارکت نیز عملیات ساخت ۹۷ هزار واحد مسکونی آغاز شده که از این تعداد ۵۸ هزار و ۲۱۳ واحد در مرحله ساخت و ۳۸ هزار و ۴۴۸ واحد در مرحله آماده‌سازی زمین قرار دارند.

محمودزاده با بیان اینکه در قالب فروش اقساطی ۹۹ ساله نیز ساخت ۵۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شروع شده است، گفت: همچنین ۹۶۱۲ فقره تسهیلات ساخت به متقاضیان واجد شرایط و دارای زمین پرداخت شده تا اقدام به ساخت و ساز کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: از سوی دیگر در برخی شهرهای کوچک و متوسط در قالب ساخت گروهی مسکن، زمین مورد نیاز برای احداث حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد تامین و به متقاضیان واگذار شده تا با نظارت بنیاد مسکن، به خانه‌سازی اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت تعاونی‌های مسکن در طرح اقدام ملی گفت: برای ساخت ۲۴ هزار و ۱۵۵ واحد مسکونی، زمین لازم در اختیار تعاونی ها و بخش خصوصی قرار گرفته است. البته شرط دولت این است که تعاونی ها عملیات ساخت را در اسرع وقت انجام دهند.

محمودزاده ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد ثبت نامی مسکن ملی در شهرهای کوچک و متوسط را آماده واگذاری دانست و تاکید کرد: خرداد یا تیرماه امسال به تحویل واحدهای مسکن ملی اقدام خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه : برای دریافت آخرین اخبار درباره طرح اقدام ملی مسکن “پیش فروش مسکن ملی در شهرهای جدید” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ خرداد ۱۳۹۹ در ۶:۴۶ ق٫ظ

  2. جواد

    ۵ خرداد ۱۳۹۹ در ۸:۵۲ ب٫ظ

    چرا اینا اینقدر دروغگو شدن چرا دولت داره با مردم بازی میکنه، اول اومدن تو تلویزیون جلوی۸۵ میلیون ایرانی گفتن کل اورده مردم ۸۰ میلیون تومان ک خیلیا همینم گفتن ندارن و زیاده و ثبت نام نکردن، بازم با این شرایط یکی مث من کلی زیر قرض وام رفتم تا۸۰ میلیون تومان جور کنم، الانکه اسمم دراومده رفتم میگن ۱۰۰ میلیون اولش باید بریزی و ۲۵۰ تا۳۰۰ میلیونم کل اورده میشه. چرا این دولت دروغ میگه. بعد اونجا رفتم دارن میگن خوب انصراف بده اگه نمیخای. این چ کاریه ک دارن با مردم میکنن چرا دروغ گفتن. منه جوون با درامد ماهی دو تومن از کجا دارم ک ۲۵۰ تا۳۰۰ میلیون بدم و در اخرم ماهی دوسه تومن قسطشو بدم، خواهشا دولت تجدیدنظر کنه

    پاسخ

  3. ب غ

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ در ۷:۵۵ ب٫ظ

    حی مسکن ملی میرسندتاکنون هیچی نیست.دیواررابه راه انداختیددردیواردرتبریزواطرافش قیمت مسکن خصوصامسکن مهرهارا۵تا۱۵برابرقیمت دلبخواهی و لحظه ای ثبت میکنندیعنی۵۰۰تا۱۷۵۰درصد؟کجای دنیاچنین است؟به این رونق میگند؟رونق ساخت وسازوتولیداست که دولت۸ساله نکرده جهت ردگم کنی و جبران چنین سیاست دشمن دوستی را پیش گرفته مسکن ملی درمرحله اول ثبت نام کردم بااین قیمتهای عین دیوار است فرم ج را بی دلیل قرمززدید؟در اداره شهرسازی تبریزسبزاست و تاکنون قرمزباقی مانده اینم ازمسکن ملی فقط حرف میزنیدوبی دلیل ردصلاحیت میکنیدبااین قیمتهای آزاد…

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…