دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

قیمت آپارتمان ۷۵ تا ۱۰۰ متری

۱
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در بازار معاملات ملکی فروردین‌ماه، عرضه آپارتمان‌های مسکونی همچنان به صورت محدود ادامه دارد.
قیمت آپارتمان 75 تا 100 متری

بررسی بازار خرید و فروش املاک در پایتخت با بن‌بست کرونا مواجه و همین امر منجر به عرضه محدود واحدهای مسکونی کوچک و متوسط متراژ در بازار شده است. تعطیلی موقتی بازار مسکن فعلا تغییر چندانی در قیمت این واحدها به‌ویژه قیمت آپارتمان ۷۵ تا ۱۰۰ متری به وجود نیاورده است.

به گزارش مجله دلتا از یک‌سو به دلیل تعطیلی بنگاه‌های املاک به‌عنوان حلقه اتصال خریدار و فروشنده در بازار و از سوی دیگر به دلیل نگرانی دو طرف عرضه و تقاضا ناشی از احتمال ابتلا به ویروس کرونا، فعالیت چشمگیری در بازار معاملات طی ۱۰ روز اخیر و پس از اتمام تعطیلات نوروزی مشاهده نشده است. همین وضعیت نیز موجب شده تا حجم آگهی‌های ارائه شده به بازار با افت شدیدی مواجه شود. این در حالی است که سامانه‌های الکترونیکی ویژه خرید و فروش املاک نیز تعداد محدودی از آگهی‌های جدید را روزانه ارایه می‌دهند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر میزان آگهی‌های عرضه شده در فضای مجازی نسبت به دوره‌های مشابه کاهش شدیدی پیدا کرده است. به‌عنوان مثال یکی از سامانه‌های مجازی ویژه خرید و فروش املاک که طی روزهای عادی سال، دست کم بین ۵۰ تا ۷۰ آگهی جدید در هر گروه متراژی را عرضه می‌کرد هم‌اکنون تعداد آگهی های جدید روزانه آن در هر گروه متراژی به کمتر از ۳۰ مورد رسیده است. برخی از فعالان بازار معاملات مسکن پیش‌بینی می‌کنند تا زمانی که وضعیت شهر به لحاظ «انتقال ویروس کرونا و آمار ابتلا به این بیماری» به حالت عادی باز نگردد و خریداران و فروشندگان با اطمینان خاطر به بازار مراجعه نکنند، حجم آگهی‌های عرضه شده به بازار نیز در همین سطح باقی خواهد ماند.

در جدول زیر قیمت آپارتمان های ۷۵ تا ۱۰۰ متری در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت آپارتمان 75 تا 100 متری

پیشنهاد مطالعه : برای آگاهی از آخرین قیمت‌ مسکن در تهران “شروع زودهنگام بازار اجاره تابستانی” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ در ۸:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds