قیمت های نجومی در بازار آپارتمان های نوساز

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

موارد زیادی از آپارتمان‌های نوساز در چند روز اخیر به بازار عرضه شده است و مالکان به بازار معاملات خانه و آپارتمان ورود کرده اند. در عین حال قیمت‌های غیر منطقی آنها به حدی گران و دور از انتظار است که به نظر نمی‌رسد آپارتمان های نوساز و تازه ساز با این قیمت هابه فروش روند.

آپارتمان های نوساز

در باره قیمت آپارتمان های نوساز بیشتر بدانید:

با خرید آپارتمان نوساز در گیشا خانه دار شوید!

موج تازه عرضه آپارتمان های نوساز

به گزارش مجله دلتا به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، با افزایش بیش از۳۳ درصدی میانگین قیمت خانه و آپارتمان نوساز در اردیبهشت ماه امسال در مقایسه با پارسال و بروز التهاب قیمت در بازار معاملات، انتظار افزایش قیمت در بازار این گونه آپارتمان ها فقط پایان نیافته بلکه بیشترهم  شده است.

با وجود اینکه شیب تند روند افزایش قیمت خانه در ماه‌های اخیر می تواند به انصراف متقاضیان و حتی به رکود تورمی در بخش مسکن منجر شود، اما بسیاری ازسازنده‌ها و مالکان پس از ماه ها افزایش محسوس قیمت خانه، همچنان در پی  کسب سود بیشتر از فروش آپارتمان های خود هستند. آنهابه همین دلیل قیمت‌های پیشنهادی را هفته به هفته تغییر می‌دهند.

5 10 قیمت های نجومی در بازار آپارتمان های نوساز

در این باره بیشتر بخوانید:

نود و هفت ، سال رونق یا رکود مسکن

خطر بازگشت رکود به بازار ملک و خرید آپارتمان!

در این میان، قیمت پیشنهادی آپارتمان های نوساز که به تازگی عرضه شده، در مقایسه با آخرین معاملات ثبت‌ شده در اردیبهشت امسال   افزایش سرسام آوری داشته است. این در حالی است که به گفته کارشناسان، بازارمسکن کشش افزایش قیمت بیش از آنچه تاکنون روی داده را ندارد و بعید به نظر می‌رسد با قیمت های غیرمنطقی مالکان، در بازار معامله قطعی انجام شود.

هم اکنون این وضع دردو منطقه ۴ و۵ جریان دارد. به‌عنوان مثال در حالی که قیمت آخرین معاملات آپارتمان های نوساز در جنت ‌آباد جنوبی، مترمربعی حدود ۱۰ میلیون تومان  است، قیمت‌های تازه پیشنهادی آپارتمان های این منطقه اکنون بین ۱۳ تا ۱۵ میلیون تومان است. در منطقه شمس‌آباد نیز حداکثر قیمت آخرین معاملات حدود ۹ میلیون تومان بوده است در حالی که این نوع خانه ها  در روزهای اخیربین ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان در هر  مترمربع قیمت‌ گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…