محله گردی

جدیدترین موقعیت‎ های رهن آپارتمان در منطقه ۷ تهران

۳
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
منطقه 7 تهران محله‌های خوبی مانند بهار شیراز، سهروری و بسیاری دیگر را در خود جای داده است.
رهن آپارتمان

داشتن فضاهای درمانی و بیمارستانی مناسب در هر منطقه‎ای می‎تواند یکی از دلایل مهم برای رهن آپارتمان به حساب آید، مخصوصاً اگر شغل و حرفه‎ی‎ ساکنین در این زمینه باشد.

منطقه۷ تهران یکی از این مناطق است که به لحاظ وجود مراکز بیمارستانی دارای بستر های مناسبی است.

به گزارش مجله پیام دلتا، منطقه ۷ با حدود ۵ ناحیه و ۱۶ محله با وسعتی بالغ بر ۱۵۳۶۸۰۰ کیلومتر مربع در مرکز شهر تهران واقع شده و با داشتن حدوداً ۱۳ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مانند بیمارستان ایرانشهر، امام سجاد، ارتش، پاسارگاد، آراد و…توانسته است فضای درمانی مناسبی را برای ساکنین این منطقه ایجاد کند.

از این رو اگر شما نیز شغل مرتبط با حوزه‎ی درمان و پزشکی دارید یا علاقه‎مند به زندگی در منطقه ۷ تهران هستید، می‎توانید با رهن آپارتمان در این منطقه از مزایای ارزشمند نامبرده بهره‌مند شوید.

 این منطقه علاوه بر داشتن فضای مناسب درمانی، دارای خطوط ارتباطی شهری مناسبی نیز است.  منطقه‎ی ۷ با داشتن ۸ ایستگاه مترو در طول مسیر خود به نام‎های متروی امام حسین، سبلان، شهید بهشتی، شهید قدوسی، شهید مدنی، شهید مفتح، مصلای امام خمینی و سهروردی بار بزرگی از مشکل تردد شهری در این ناحیه را به دوش کشیده است.

منطقه ۷ تهران به لحاظ جغرافیایی و دسترسی به خیابان‎ها و مناطق دیگر نیز دارای موقعیت خوبی است. به این ترتیب که از شمال با مناطق ۳ و ۴، از شرق با منطقه ۸، از غرب با منطقه ۶ و از سمت جنوب با مناطق ۱۲ و ۱۳ همجوار بوده و امکانات ویژه‎ای را برای ساکنین خود به وجود آورده است.

برای کسب اطلاعات و آگاهی از شرایط ویژه رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ۷ تهران اینـــجــا کلیک کنید و با دریافت اطلاعات مفید، در زمان خود برای یافتن خانه‎ی مناسب صرفه جویی کنید.

۳ دیدگاه

  1. رفیعی

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۲:۵۸ ب٫ظ

    بسیار عالی ممنون

    پاسخ

  2. آراد

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ در ۷:۰۸ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

  3. روزبهاني

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ در ۲:۵۱ ب٫ظ

    موقعیت عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…