تازه‌ترین قیمت آپارتمان در تهران

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در روزهای اخیر، سازندگان و مالکان واحدهای مسکونی نوساز حضور پررنگ‌تری در مقایسه با سایر دست اندرکاران در بازار مسکن داشته‌اند.
جدیدترین آگهی خرید آپارتمان در تهران

بررسی جدیدترین آگهی های فروش آپارتمان در تهران در ایام شیوع ویروس کرونا و همچنین قرار داشتن در ماه نیمه تعطیل فروردین نشان می‌دهد که بازار عرضه مسکن فعلا به تصرف سازندگان درآمده است.

به گزارش مجله دلتا هم‌اکنون تبدیل به احسن کردن واحدهای مسکونی به کمترین میزان خود رسیده است و این گروه از متقاضیان مصرفی، کمترین حضور را در بازار مسکن دارند. متقاضیان تبدیل به احسن کردن مسکن که باید به‌صورت همزمان نسبت به فروش واحد مسکونی خود و خریداری واحد جدید اقدام کنند در عمده موارد هم‌اکنون ترجیح داده‌اند این اقدام را به بعد از عادی شدن شرایط و مهار بیماری کرونا موکول کنند.
با این حال جدیدترین آگهی های فروش آپارتمان در تهران به خصوص در بازار فروش آپارتمان‌های بزرگ‌متراژ با مساحت بیش از ۱۰۰ مترمربع، مربوط به واحدهای مسکونی نوساز و کلید نخورده است. مالکان این واحدها را می‌توان در سه دسته طبقه‌بندی کرد. سازنده‌ها یکی از اصلی‌ترین عرضه‌کنندگان این گروه از واحدها به بازار مسکن در سال جدید هستند. بخشی دیگر از این واحدها از سوی سفته‌بازها و برخی دیگر از سوی سرمایه‌گذاران به بازار فروش عرضه شده‌اند.
علت تمایل سفته‌بازان و برخی از سرمایه‌گذاران بازار مسکن به خروج از این بازار، نبود چشم‌انداز سود حداکثری ناشی از معاملات مسکن در سال ۹۹ است که باعث شده در روزهای اخیر و در شرایطی که حضور سازنده‌ها در بازار معاملات مسکن بیش از پیش احساس می‌شود این دو گروه نیز با حضور خود در بازار، میزان عرضه آپارتمان‌های کلیدنخورده را افزایش دهند. در جدول زیر تازه‌ترین قیمت آپارتمان‌های عرضه‌شده به بازار مسکن ارائه شده است. برای اطلاع از جدیدترین قیمت مسکن در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت آپارتمان در تهران

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ در ۷:۱۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…