شرایط ویژه خرید آپارتمان در اهواز

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه

چگونه می‎توان از  شرایط ویژه خرید آپارتمان در اهواز آگاه شد؟ پاسخ ما به شما مراجعه به سایت دلتا، اولین وب سایت ملکی ایران است.

به گزارش مجله دلتا، شهر اهواز  مرکز استان خوزستان  از کلانشهرهای مهم ایران است که در بخش جلگه‌ای خوزستان و با ارتفاع ۱۸ متر از سطح دریا واقع شده‌است.

 اهواز با ۲۰٫۰۰۰ هکتار مساحت، چهارمین شهر وسیع ایران پس از تهران، مشهد و تبریز می‌باشد، که جمعیت آن نیز در سرشماری سال ۱۳۸۵ (  ۱٬۰۵۹٬۴۶۱ ) نفر اعلام شده و اهواز را در جایگاه هفتمین شهر پرجمعیت ایران قرار می‌دهد.

این شهر به علت موقعیت جغرافیایی خود دارای منابع بسیار غنی و ارزشمندی در صنایع نفتی و صنعتی کشور است که در طول تاریخ در این سرزمین نقش های مهمی را ایفا کرده است. همچنین وجود جاذبه‎های گردشگری زیاد مانند رود کارون، بازارهایی چون بازار عبدالحمید، بازار کاوه و بناهای تاریخی و زیبای موجود در این شهر تاریخی یکی از علل دیگر اهمیت این شهرستان محسوب می‎شود.

خرید آپارتمان در اهواز

 

این خطه از سرزمین ایران دارای انسان‎های بسیار خون گرم و مهمان نوازیست که همچون آفتاب جنوب تمام گرمای لطف ومحبت خود را به میهمانان و بازدید کنندگان از شهر خود می‎بخشند، و به همین علت داشتن خانه یا خرید آپارتمان در اهواز و یا شهرهای اطراف آن مانند شهرهای تاریخی مسجدسلیمان، دزفول، اندیمشک و شوشتر و شوش در سمت شمال، رامهرمز، هفتکل، ایذه، باغ ملک در شرق، بهبهان، ماهشهر، شادگان و خرمشهر در جنوب و سوسنگرد، هویزه و بستان می‎تواند موهبتی بی نظیر محسوب شود.

اگر شما نیز از اهالی شهر اهواز هستید یا به هر دلیلی قصد خرید آپارتمان در اهواز و زندگی در این شهر را دارید با این گزارش همراه باشید. ما قصد داریم تا در خلال این مطلب از مجله دلتا، موقعیت‎های خوب خرید آپارتمان در اهواز را به شما معرفی و برای خریدی موفق شما را همراهی کنیم.

خیابان فرهنگ ۱۴۰ متر/ ۳ اتاق/ ۳ سال ساخت/ طبقه دوم ۳۲۰ میلیون تومان

خرید آپارتمان در اهواز

 

نادری ۱۸۸ متر/ ۳ اتاق/ ۵ سال ساخت/ طبقه سوم ۵۰۰ میلیون تومان

خرید خانه در اهواز

 

پردیس ۱۶۰ متر/ ۳ اتاق/ ۳ سال ساخت/ طبقه دوم ۴۸۰ میلیون تومان

قیمت آپارتمان در اهواز

 

کیانشهر ۲۰۸ متر/ ۳ اتاق/ ۳ سال ساخت/ طبقه دوم ۵۰۰ میلیون تومان

قیمت خرید خانه در اهواز

 

گلستان ۸۰ متر/ ۲ اتاق/ ۱۰ سال ساخت/ طبقه اول ۱۵۵ میلیون تومان

خانه ویلایی اهواز

 

بلوار فنی و حرفه ای ۱۳۹ متر/ ۲ اتاق/ ۱۰ سال ساخت/طبقه اول ۲۸۰ میلیون تومان

خرید آپارتمان در اهواز

 

شهرک دانشگاه ۱۳۰ متر/ ۳ اتاق/ ۵ سال ساخت/ طبقه دوم ۴۸۰ میلیون تومان

خرید آپارتمان در شهرک دانشگاه اهواز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…