خرید ویلا در شمال با ۲۰۰ میلیون تومان!

۶
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با توجه به رونق مسافرت در فصل تابستان، خرید ویلا در شمال با امکانات رفاهی خوب و البته قیمت مناسب، می‌تواند اقدامی خاطره ساز باشد.
شاخص 9 خرید ویلا در شمال با 200 میلیون تومان!

شاید خرید ویلا در شمال برای شما هم هدف و آرزوی بزرگی باشد. اگر پیگیر موارد ملکی ارائه شده در وب سایت ملکی دلتا باشید، رسیدن به این هدف خیلی هم سخت نیست!

شمال ایران جز مناطق سرسبز و زیبای کشور محسوب می‎شود که با دارا بودن ویژگی‎های طبیعی و منحصربه‌فرد خود توانسته است به‌عنوان یکی از جاذبه‎های تفریحی و گردشگری ویژه خودنمایی کند. این نگین سبز انگشتر ایران، دارای غنایم بسیار وسیعی از جنگل‌ها و مراتع سرسبز است که هر بیننده‌ای را شگفت زده می‎کند.

 شهرستان محمود آباد که یکی از این نقاط بسیار دیدنی و زیبای استان مازندران است، از شمال به دریای مازندران، از شرق به شهرستان بابلسر، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به شهرستان آمل محدود و از راه آمل به تهران متصل می‌شود و بنابر منابع موثق، این شهرستان جزو نزدیک‌ترین شهرستان‌های ساحلی به پایتخت کشور است که خرید ویلا در آن می‎تواند در جهت ایجاد فضایی مناسب برای گذران اوقات فراغت و مسافرت مردم بسیار موثر باشد.

با توجه به اینکه در فصل تابستان سفرها رونق بیشتری می‌گیرد، خرید ویلا در شمال با امکانات رفاهی خوب و البته قیمت مناسب، می‌تواند خاطراتی شیرین و تعطیلاتی رویایی برای شما رقم بزند.

خوب است بدانید که ظرف روزهای گذشته یک واحد ویلا با مساحت بنای ۱۶۰ متر، مساحت زمین ۲۶۰ متر، دارای ۳ اتاق و نوساز برای فروش آگهی شده است. شما برای تهیه این ویلا تنها کافی است که ۲۰۰ میلیون تومان پول نقد داشته باشید، زیرا باقی مبلغ طی اقساط بدون بهره با شما حساب خواهد شد.

در مورد دیگری با مساحت بنای ۱۷۰ متر، مساحت زمین ۲۵۰ متر که دارای ۳ اتاق خواب بوده و نوساز نیز است با داشتن شرایط مشابه ملک قبل می‌توانید در کمترین زمان صاحب ویلایی لوکس و زیبا شوید.

در این گزارش سعی کردیم تا موقعیت‎های خرید ویلا در شهر محمودآباد را به شما معرفی کنیم. اما برای جستجوی ویلا و مشاهده موارد بیشتر می‌توانید ایـــنجـــا کنید.

۶ دیدگاه

  1. روزبهانی

    ۴ شهریور ۱۳۹۸ در ۹:۰۹ ق٫ظ

    قیمت و آب وهوا عالی

    پاسخ

  2. پرهام

    ۳ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۱:۱۰ ب٫ظ

    خوب بود

    پاسخ

  3. هوشمند

    ۳ شهریور ۱۳۹۸ در ۶:۵۲ ب٫ظ

    خیلی عالیه

    پاسخ

  4. یوسفی

    ۳ شهریور ۱۳۹۸ در ۳:۲۵ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  5. میر عبدالباقی

    ۳ شهریور ۱۳۹۸ در ۱:۲۴ ب٫ظ

    هوای خوب و باصفا

    پاسخ

  6. هاتف

    ۳ شهریور ۱۳۹۸ در ۱:۲۳ ب٫ظ

    خوب و عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…