محله گردی

آپارتمان‎هایی که زیر ۳۰۰ میلیون تومان می‎توانید بخرید!!

۲
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره املاک 300 میلیونی پایتخت با این گزارش همراه باشید.
آپارتمان‎هایی که زیر 300 میلیون تومان

این روزها و با شرایط نه چندان مناسب در بازار مسکن، خرید آپارتمان زیر ۱۵۰میلیون تومان در تهران بیشتر شبیه یک رویا است. آیا با ۳۰۰ میلیون می توان خانه خرید؟ گستردگی مناطق تهران باعث شده است که در هر منطقه ای بسته به نوع نیاز و شرایط مالی خانواده ها آپارتمان های مناسب برای خرید پیدا شود. مناطق ۹ و ۱۰ تهران جز آن دسته از مناطقی هستند که با مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان می‎شود برای خرید آپارتمان در آن اقدام کرد.

به گزارش مجله پیام دلتا ، منطقه ۱۰با ۸۱۷ هکتار مساحت، کوچک‎ترین منطقه شهرداری تهران بعد از منطقه هفده محسوب شده و دارای  سه ناحیه و ۱۰ شورا یاری است. شاخص‎ترین محلات این منطقه عبارتند از: سلسبیل، بریانک ، حسام الدین و قصرالدشت.

جمعیت منطقه در حدود ۳۲۰ هزار نفر و با تراکم ناخالص جمعیتی حدود  ۴۲۰نفر در هر هکتار بوده که از این حیث، از پرتراکم‎ترین مناطق شهر تهران در بین مناطق ۲۲ گانه محسوب و جمعیت آن چهار برابر حد استاندارد و دو برابر میانگین تراکم در شهر تهران است. در حدود یکصد هزار خانوار در این منطقه زندگی می‎کنند.

این منطقه به لحاظ موقعیت جغرافیایی از شمال به خیابان آزادی، از جنوب به خیابان قزوین، از شرق به بزرگراه شهید نواب صفوی و از غرب به خیابان شهیدان منتهی می‎شود. منطقه ۱۰، در بخش غربی شهر تهران واقع شده و با مناطق ۲ (شمال)، ۹ (غرب)، ۱۷ (جنوب)و ۱۱ (شرق ) همجوار است و از ۲۷ بوستان با وسعتی بیش از بیست هکتار برخوردار است.

این منطقه با داشتن ۲۷ بوستان فضای مناسبی را برای تفریح ساکنین بوجود آورده است و برای خرید آپارتمان در تهران محل مناسبی را بوجود آورده است. سرانه فضای سبز ۳/۲ متر مربع می‎باشد، یعنی برای ۹۸۰۰ نفر یک پارک و به عبارتی در هر ۲۵ هکتار یک بوستان وجود دارد و مساحت کل فضای سبز منطقه ۰۰۰/۶۴۰ متر مربع است. شاخص‎ترین پارک منطقه «پارک هزار شهید» واقع در خیابان شهید برادران عرب و بوستان تهرانی واقع در خیابان قزوین بعد از دو راهی قپان است.

همچنین موزه حیات وحش هفت چنار واقع در میدان بریانک، یکی دیگر از امکانات تفریحی این منطقه به شمار می‎رود که می‎تواند دلیل خوبی برای خرید آپارتمان در تهران باشد.

برای جستجوی ملک و مشاهده‌ی املاک موجود در این منطقه ایـــنجــــا کلیک کنید.

۲ دیدگاه

  1. هوشمند

    ۸ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۱ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  2. مقدم

    ۸ شهریور ۱۳۹۸ در ۱:۵۸ ب٫ظ

    البته بستگی ب خیلی عوامل داره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…