بهار؛ فصل پرنشاط دکوراسیون

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهار هم فرصتی برای نو کردن خود و هم بهترین زمان برای تغییر دکوراسیون منزل است. چند ایده جذاب برای بهاری کردن خانه خود را در این مطلب بخوانید.
تغییر دکوراسیون بهاری
با تغییر فصل و آمدن بهار، گل‌ها شکفته شده و گیاهان می‌رویند و جهان را دوباره رنگارنگ‌تر از گذشته می‎کنند .بهتر است این روزها بهار را  با الهام از طبیعت زیبا به خانه خود آورید. وقت آن رسیده است تا با ایده‌هایی برای تغییر دکوراسیون بهاری آشنا شوید. ما را در این مطلب مجله دلتا همراهی کنید.
دکوراسیون بهاری منزل

رنگ‌های روشن

بهار زمان تولد دوباره و تجدید دکوراسیون داخلی و خارجی منزل است، برخی از رنگ‌های تیره را که در زمستان بسیار گرم و دنج بوده با رنگ‌های روشن‌تر جایگزین و شادابی و روشنی و رنگ های شاد و روشن را به دکوراسیون خانه خود اضافه کنید.

گل‌ها و گیاهان طبیعی

برای تغییر دکوراسیون بهاری از گل‌ها برای طراوت بخشیدن به سطوح و اتاق‌ها استفاده کنید. گیاهان و گل‌های طبیعی نمودی از بهار و شادابی است که می‌توانید آن‌ها را در گلدان های کوچک روی میزها، لبه پنجره‌ها و یا کف زمین در گوشه‌های دنج قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نقش گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون منزل، “دکوراسیون رنگارنگ با گیاهان آپارتمانی” را مطالعه کنید.

گل های طبیعی در دکوراسیون

استفاده از پارچه‌های سبک‌تر

پارچه‌های سنگین زمستانه مثل پشم، خز مصنوعی و… را کنار بگذارید و آن‌ها را با پارچه‌های سبک در رنگ‌های روشن و الگوها و طرح‌های جذاب جایگزین کنید. این امر را می‌توانید برای روبالشی‌ها، کوسن، پرده و یا پارچه‌های رومبلی به کار بندید.

اصول چیدمان منزل

رنگ‌آمیزی اتاق

از تعطیلات خود برای تغییر دکوراسیون بهاری استفاده کنید و با رنگ‌های جدید و شاد و یا با استفاده از طرح‌های رنگارنگ و گل‌های زیبا دیوارها را نقاشی کنید. این کار تغییر بسیار بی‌نظیر و چشمگیری در دکوراسیون ایجاد می‎کند و پویایی، طرح و رنگ را به فضا می‎بخشد.

رنگ کردن خانه

تعویض پرده

در راستای تغییر دکوراسیون بهاری پرده‌های سنگین خود را با پرده‌های رنگی و خنک‌تر جایگزین و نور را بیشتر وارد فضا کرده و فرصتی برای باز کردن پنجره‌ها و استفاده از هوای خوب بهاری ایجاد کنید. از تورها و در صورت مشرف بودن از زیر پرده‌ای برای گرفتن دید کمک بگیرید. نور علاوه بر شادابی و روح بخشیدن به فضا، افسردگی را کاهش داده وجلوه بیش‌تری به رنگ‌ها هدیه می‎کند.

بهترین رنگ پرده برای اتاق خواب

به روز رسانی اکسسوری‌ها

برای اقلام دکوری و اکسسوری‌ها در فصل بهار می‎توانید از شومینه که در این فصل غیرقابل استفاده است بهره بگیرید و سعی کنید بعضی از لوازم جانبی سنگین خود را (مانند جعبه چوب تیره و شمعدان برنج) با گلدان‌های شیشه‌ای، اکسسوری‌های رنگی، شمع‌های دکوری و یا سبدهای حصیری جایگزین کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دکوراسیون رنگی رنگی، “مهمانی رنگ‌ها در خانه شما” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…