نکات مهم آرایش بهاری

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید در این فصل به زیبایی و به شکل اصولی صورت خود را آرایش کنید، مهم‌ترین نکات آرایش بهاری را در این مطلب بخوانید.
آرایش بهاری

بهار از راه رسیده؛ همان‌طور که شما ظاهر خود را از مدل لباس گرفته تا طرح و رنگ آن یا حتی مدل مو و رنگ موهایتان را فصل به فصل عوض می‌کنید، وقت آن است که در مدل آرایش خود نیز تغییراتی بدهید. اگر دوست دارید که صورت خود را متناسب با فصل بهار آرایش کنید، در ادامه این مطلب مجله دلتا همراه ما باشید تا مهم‌ترین نکات و ترفندهای آرایش بهاری را با شما در میان بگذاریم.

آرایش مخصوص بهار

رژگونه گلبهی

هیچ چیز مانند یک رژگونه گلبهی نمی‌تواند چهره شما را دگرگون و جذاب کند. در حقیقت، رنگ گلبهی نمادی از جوانی و شادابی است؛ بنابراین مقداری از آن را به گونه‌های خود بزنید و از درخششی که به چهره‌تان می‌دهد، لذت ببرید.

آموزش میکاپ در خانه

استفاده از پرایمر

فرقی نمی‌کند که اهل آرایش غلیظ باشید یا ترجیح می‎دهید فقط از یک کرم مرطوب‌کننده و بالم لب استفاده کنید؛ وقتی می‌خواهید پوستی درخشان، به‌خصوص در فصل‌های گرم سال داشته باشید یا پایه صاف و یکدستی برای زیرسازی آرایش خود ایجاد کنید، پرایمر می‌تواند به شما کمک کند. در واقع پرایمرها پوست شما را برای آرایش آماده می‌کنند و علاوه بر آن، آرایش شما را برای مدت زمان بیش‌تری نگه می‌دارند.

سایه‌های رنگی

وقت آن رسیده که برای داشتن یک آرایش بهاری زیبا، از سایه‌های چشم رنگی استفاده کنید. استفاده از سایه‌های رنگی به آرایش چشم شما سبکی مدرن می‌دهد. البته بهتر است که قبل از زدن این مدل سایه‌ها، از پرایمر استفاده کنید؛ زیرا سایه‌های رنگی به‌مرور زمان با روغن طبیعی پوست ترکیب شده و به سمت رنگ‌های تیره‌تر، تغییر می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات مربوط به آرایش چشم، “آرایش چشم با سایه اکلیلی” را مطالعه کنید.

آرایش چشم

رژ لب‌های پررنگ

برای آرایش بهاری از رژ لب‌های پررنگ استفاده کنید و چهره خود را از حالت خشک و بی‌روح درآورید. در فصل‌های سرد سال بیشتر از رژهای رنگ طبیعی یا مات استفاده می‌شود؛ اما در فصلی چون بهار، رژهای پررنگ‌تر و براق‌تر بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

میکاپ بهاری

خط چشم و ریمل رنگی

بهار فصل تغییر و تحول است؛ بنابراین بهتر است که عادات قدیمی خود را کنار بگذارید و روش‌های جدیدتر را برای آرایش بهاری امتحان کنید. اکثر ما به خط چشم و ریمل‌های مشکی عادت کرده‌ایم؛ اما ریمل‌ها و خط چشم‌های رنگی از آن مدهایی است که می‌توانید در بهار امسال به آن فکر کنید. به عنوان مثال خط چشم سرمه‌ای را امتحان کرده و از تماشای خود در آینه لذت ببرید.

خودآرایی

استفاده از های‎لایتر

حال که خورشید با درخشش بیش‌تری می‌تابد و همه چیز لباسی نو به تن کرده، چرا شما ندرخشید؟! بهار زمان خوبی است تا شادابی و درخشش پوست خود را بیشتر کنید. برای این منظور از های‎لایترها کمک بگیرید. های‎لایتر را روی گونه‌هایتان بزنید یا حتی می‌توانید مقداری از آن را با پنکیک خود مخلوط کنید تا کل صورتتان را بپوشاند. های‎لایترهایی با رنگ طلایی بهترین انتخاب برای آرایش بهاری خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…