با کت و شلوار سرمه ای چه پیراهنی بپوشیم؟

۵
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سرمه‌ای یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین رنگ‌های لباس برای آقایان است. اما می‌دانید چه رنگ پیراهنی بیش‌تر به کت و شلوار سرمه ای می‌آید؟
با کت و شلوار سرمه ای چه پیراهنی بپوشیم

یکی از پرکاربردترین رنگ‌های لباس برای آقایان سرمه‌ای است. فرقی نمی‌کند که در چه فصلی از سال هستید، بهار یا زمستان، سرمه‌ای رنگی است که می‌توانید همیشه آن را به تن کنید. البته ست کردن رنگ سرمه‌ای به راحتی رنگ‌هایی خنثی چون سفید و مشکی نیست؛ بلکه با یک انتخاب اشتباه شما به سادگی جذابیت خود را از دست می‌دهید. اگر برایتان سوال است که با کت و شلوار سرمه ای چه پیراهنی بپوشیم برای این که به جواب خود برسید، در ادامه این مطلب مجله دلتا همراه ما باشید.

کت سرمه ای با چه شلواری ست میشه

پیراهن سفید

اولین پاسخ به شما در جواب سوال با کت و شلوار سرمه ای چه پیراهنی بپوشیم پیراهن سفید است. ترکیب پیراهن سفید و کت سرمه‌ای معمولا اولین انتخاب آقایان است، از این رو که سبکی کلاسیک به ظاهرشان می‌بخشد و تلاش زیادی هم برای ست کردن نمی‌خواهد. اگر نمی‌خواهید کراوات ببندید، می‌توانید پیراهنی با یقه بزرگ‌تر به تن کنید.

با کت سرمه ای چه کراواتی بزنیم

پیراهن آبی کمرنگ

کت و شلوار سرمه‌ای و پیراهن آبی کمرنگ یکی دیگر از انتخاب‌های محبوب آقایان است. خوبی این ترکیب‌بندی این است که دست شما را در انتخاب دستمال جیبی یا کراوات بازتر خواهد گذاشت. از آن‌جا که لباس‌هایتان در یک تونالیته رنگی است، شما می‌توانید اکسسوری‌های خود را متنوع و رنگی‌تر انتخاب کنید. این استایل کلاسیک است و اگر می‌خواهید به مراسمی رسمی بروید و برایتان این سوال پیش آمده که با کت و شلوار سرمه ای چه پیراهنی بپوشیم پیراهن آبی کمرنگ پیشنهاد ما به شماست.

کت سرمه ای

پیراهن صورتی کمرنگ

هر شخصی جسارت پوشیدن پیراهن صورتی رنگ را ندارد. پوشیدن پیراهن صورتی به همراه کت و شلوار سرمه‌ای برای آقایانی مناسب است که دوست دارند در جمع متفاوت باشند و همچون ستاره‌ای بدرخشند. البته سعی کنید رنگ صورتی که انتخاب می‌کنید، کمرنگ باشد. در این استایل، برای بستن کراوات نیز یکی از دو رنگ صورتی یا سرمه‌ای مناسب شما خواهد بود. اگر می‌خواهید به استایل خود دستمال جیبی نیز بیفزایید، بهتر است آن را به رنگ دیگری جز این دو رنگ انتخاب کنید.

پیراهن صورتی با کت سرمه ای

پیراهن مشکی

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مهمانی‌های عصرانه، پیراهن مشکی به همراه کت و شلوار سرمه‌ای ست. البته برای این تیپ باید حواستان به رنگ کت و شلوارتان باشد. از پوشیدن رنگ های روشن سرمه‌ای خودداری کنید؛ هر چه کت شما تیره‌تر باشد، بهتر است.

جدیدترین استایل مردانه

با کت و شلوار سرمه ای چه کراواتی بزنیم؟

در ضمن اگر این سوال که با کت و شلوار سرمه ای چه کراواتی بزنیم هم گوشه ذهنتان جا خوش کرده، باید به شما بگوییم که بهتر است کراوات‌هایی به رنگ سرمه‌ای، قرمز، زرد، صورتی، مشکی و یا خاکستری را انتخاب کنید. همچنین به کت و پیراهن زیر آن دقت کنید؛ اگر آن‌ها را ساده انتخاب کرده‌اید، از کراوات‌های طرح‌دار کمک بگیرید؛ اما اگر کت شما بولد و طرح‌دار است، کراوات باید ساده باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با نکات مهم در استایل مردانه، “نکات ست کردن لباس مردانه” را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۳ ق٫ظ

  2. روزبهانی

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ در ۲:۵۲ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • صدف فرزانه

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ در ۶:۰۸ ب٫ظ

      ممنون 🙂

      پاسخ

  3. روزبهانی

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ در ۲:۳۳ ب٫ظ

    متشکرم

    پاسخ

    • صدف فرزانه

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ در ۶:۰۸ ب٫ظ

      خواهش می‌کنم. ممنون از توجهتون 🙂

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…