ثبت نام مسکن ملی تهرانی ها

۱
2
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
با ایجاد سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن در روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه حدود ۹۹ هزار متقاضی از طریق پیامک اقدام به نام نویسی کردند.
ثبت نام مسکن ملی تهران

براساس اعلام وزارت راه وشهرسازی ثبت نام مسکن ملی تهران شنبه ۲۴ اسفند ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد و تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۵ اسفندماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش مجله دلتا ثبت نام استان‌های گروه چهارم مسکن ملی شامل شامل تهران، سمنان، قم و آذربایجان‌شرقی است که شهرهای جدید این استان‌ها را نیز شامل می‌شود.

به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ممانعت از مراجعه متقاضیان به کافی نت‌ها وزارت راه و شهرسازی روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه علاوه بر امکان ثبت نام از طریق سایت که از قبل فراهم شده بود، سامانه پیامکی ایجاد و مهلت نام نویسی در ۱۷ استان را تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه تمدید کرد.

پس از معرفی سرشماره برای ارسال پیامک تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه بیش از ۳۴۸ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۹۸ هزار و ۸۰۹ نفر از طریق پیامک بوده است. در ثبت نام مسکن ملی تهران نیز متقاضیان با ارسال کد ملی خود از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ درخواست خود را برای طرح ملی مسکن ثبت می‌کنند که همین اقدام به منزله ثبت نام اولیه آنها خواهد بود.
استان‌های گروه دوم شامل ۱۷ استانِ ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان بود که نام نویسی متقاضیان در طرح اقدام ملی این استان ها در ساعت ۲۴ روز چهارشنبه به پایان رسید.

یک نظر

  1. مسعود

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ در ۱:۰۰ ب٫ظ

    مفید بود ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…