محله گردی

قیمت رهن کامل آپارتمان در منطقه ۵ تهران چند است؟

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای پیدا کردن ملک دلخواه‎تان این گزارش را تا انتها بخوانید.
قیمت رهن کامل آپارتمان در منطقه 5 تهران

اغلب خانواده‌های ایرانی سعی می‎کنند تا در وقت مناسب برای جابه‎جایی خانه‎ی خود اقدام کنند. شاید با فرا رسیدن روزهای میانی فصل تابستان افراد کمی درپی پیدا کردن موقعیت‌های خرید یا رهن و اجاره آپارتمان باشند.

اما با توجه به اینکه فصل مدارس در راه است و اغلب خانواده‌ها قبل از شروع این دوره نیاز به جابه‌جایی دارند در همین روزهای گرم نیز مجبور هستند تا برای پیدا کردن خانه در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

به همین دلیل در این گزارش امروز قصد داریم تا بهترین موقعیت‌های رهن کامل آپارتمان در منطقه ۵ تهران که شامل محله‌هایی مانند شهران شمالی و جنوبی، سردار جنگل، کن، بلوار فردوس و پونک می‎شود را به شما معرفی کنیم تا شاید بتواند برای پیدا کردن سریع ملک مورد نظر کمک‌تان کند.

قدم نخست

از اقدامات مهم برای یافتن بهترین خانه می‎توان به بررسی کامل و کسب آگاهی از منطقه مورد نظر اشاره کرد. اما برای کسب اطلاعات درست و دقیق ابتدا بایستی مراکز و منابع اطلاعاتی موثق را پیدا کرده و مورد بررسی قرار دهید. سایت املاک دلتا یکی از این منابع اطلاعاتی است که به راحتی با مراجعه به آن می‎توانید خانه‎ی مورد نظرتان را پیدا کنید.

موقعیت جغرافیایی منطقه ۵ تهران

به گزارش مجله دلتا، منطقه ۵ تهران به لحاظ موقعیت جغرافیایی از سمت شمال به ارتفاعات شمال پایتخت، از شرق به بزرگراه آیت الله اشرفی اصفهانی، از جنوب به جاده مخصوص کرج و از غرب به مسیل کن منتهی می‎شود.

این منطقه در قسمت شمال غربی تهران واقع شده است که در گذشته جزو محدوده‎ی روستاهای سرسبز این ناحیه از تهران محسوب می‎شد و امروزه نیز به رغم تغییرات بسیار در بافت این ناحیه به علت مستقر شدن این منطقه در قسمت کوهپایه‎ای همچنان دارای آب و هوای مناسبی است و همین علت می‎تواند جزو یکی از دلایل مهم و مناسب برای اجاره و رهن آپارتمان در منطقه ۵ تهران باشد.

منطقه ۵ در حوزه خود دارای باغ روستاهای بسیاری است که از جمله آن‌ها می‎توان به باغ روستای کن اشاره کرد.

این منطقه با گذشت زمان تغییر کاربری یافته و اکنون علاوه بر حفظ ویژگی‎های گذشته‎ی خود به عنوان یکی از مراکز تفریحی و دیدنی این منطقه در تهران تبدیل شده است.

موقعیت های رهن کامل در منطقه ۵

در این منطقه محله‌هایی مانند بلوار فردوس بیشترین آپارتمان‌ها را برای رهن کامل دارد. در این محله یک واحد آپارتمانی ۷۳ متری با ۹ سال عمر بنا حدود ۱۷۵ میلیون تومان برای رهن کامل آگهی شده است. این ملک دارای امکاناتی مانند پارکینگ، انباری و آسانسور است و در محله بهار شمالی بلوار فردوس واقع شده است.

همچنین بنای دیگری با ۶۵ متر متراژ در منطقه ابراهیمی جنوبی بلوار فردوس برای رهن کامل با مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان نیز مانند مورد قبلی دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ، انباری و آسانسور است.

برای دیدن موقعیت‌های موجود در منطقه ۵ ایـــنجـــا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…