۲ اصل مهم برای کاهش شیوع کرونا

۸
4
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای دنیا شایع شده و در سطح جهانی در حال گسترش است.می‌توان ضریب رو به رشد و شیوع این ویروس در سطح جهان را با رعایت اصول بهداشتی و کاهش سفر ها و گردهمایی‌ها کند کرد.
شیوع کرونا

با وجودی که کرونا ویروس در اکثر  موارد  مغلوب سیستم ایمنی بدن می‌شود اما گاهی هم می‌تواند خطرآفرین باشد و مبتلایان را راهی بیمارستان ها کند. شیوع کرونا و ضریب گسترش آن در کشورهای جهان شگفت انگیز است و شواهد نشان دهنده این است که این بیماری به اغلب کشورهای دنیا راه یافته است.در مجله دلتا به ۲ نکته خیلی حیاتی درمورد جلوگیری از روند رو به گسترش و شیوع کرونا صحبت خواهیم کرد.

پیشگیری کرونا

در گام اول برای مهار و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، هرفرد باید خود و دیگری را ناقل بیماری فرض کرده و طوری رفتار کند که این ویروس را به دیگری منتقل نکند و یا از فرد مقابل نگیرد.به دفعات راه‌های عدم انتقال این ویروس مثل شست و شوی مکرر دست ها،دست ندادن ، روبوسی نکردن و گرفتن جلوی دهان و بینی هنگام سرفه و عطسه  به ویژه در فضاهای بسته و شلوغ و حتی در خانه از طریق رسانه‌ها  اعلام شده است که باید جدی بگیرید.
در گام بعدی برای مهار کرونا،پرهیز ار تردد های غیر ضرور در شهر و جامعه و ماندن در خانه است که باید متوقف شود. تردد های ضروری و حضور در ادارات و محل کار با رعایت اصول  و نکات بهداشت مانعی ندارد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با این بیماری، “کرونا،راه های پیشگیری” را مطالعه کنید.

۸ دیدگاه

  1. مسعود

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ در ۴:۳۷ ب٫ظ

    ممنونم

    پاسخ

  2. مسعود

    ۴ فروردین ۱۳۹۹ در ۸:۴۲ ب٫ظ

    ممنون مفید بود

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ در ۳:۵۸ ب٫ظ

  4. مسعود

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ در ۵:۵۲ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۱:۱۸ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ در ۹:۵۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ در ۷:۰۵ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ در ۹:۴۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…