تزیین دیوار منزل

۴
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از زیباترین کارهایی که برای تزیین و زیبایی دکوراسیون داخلی خانه می‌توان انجام داد، آویختن وسایل هنری خاص و شیک بجای آویزان کردن قاب عکس و نقاشی به دیوار اتاق‌های خانه است. درادامه مطلب به چند مورد اشاره می‌‎کنیم.
تزیین دیوار منزل

در دکوراسیون منزل، دیوار فضاهای مختلف و تزیین آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این مطلب سعی کرده ایم راهکارهایی ساده و کم‌هزینه و در عین حال هنری و زیبا را در تزیین دیوار منزل به خوانندگان مجله دلتا معرفی کنیم. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

آینه های کوچک و زیبا

همانطور که می‌دانید آینه یکی از المان‌های موثر در بزرگنمایی فضا به حساب می‌آید بنابراین حتما آینه‌هایی با سایزهای متمایز و قاب‌های مختلف را برای تزیین دیوار خانه به کار برید و زیبایی و جذابیت آن را ببینید.

تزیین دیوار پذیرایی

فرش و گلیم کوچک

یکی دیگر از ایده های جذاب ما برای دیوارهای اتاق، آویزان کردن فرش‌هایی با سایز کوچک روی دیوار است. اگر این فرش‌ها و گلیم‌ها دست بافت باشد، بی تردید دیواری زیبا و دیدنی خواهید داشت.

دکوراسیون دیوار خانه

بشقاب‌های سفالی، سرامیکی و چینی

قدرت و زیبایی هنر را به هیچ عنوان در دکوراسیون منزل و تزیین دیوار اتاق دست کم نگیرید. بشقاب‌ها یکی از پرطرفدارترین تزییناتی است که برای تزیین دیوار پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. از بشقاب‌های کوچک و بزرگ زیبا به سلیقه خود استفاده کنید و گالری هنری با هارمونی جذابی در منزل ایجاد کنید.

دکوراسیون دیواری

کلاه‌های زیبای حصیری

از انواع کلاه ها با سایزهای مختلف استفاده و دیوار جذاب و خلاقانه‌ای خلق کنید. این کلاه‌ها، دیوار جذاب و هنری را برای دیوار خانه شما ایجاد می‌کنند.

تزیین دیوار خانه

گل‌ها و گیاهان زیبا

یکی از راه حل های همیشه موثر و جذاب برای تزیین و دکوراسیون منزل، استفاده از گیاهان و گل‌های شاداب است. عنصری که هیچگاه تاثیر بسیار زیادش را در زیبایی خانه نمی‌توان نادیده گرفت. از انواع باکس‌های چوبی یا سرامیکی با سایزهای مختلف استفاده کنید و به دیوار خانه بیاویزید و از جذابیت آن بهره ببرید.

دکوراسیون دیوار منزل

سبدهای حصیری

از سبدهای حصیری رنگارنگ و زیبا در تزیین دیوار منزل خود بهره بگیرید و دیواری خلاقانه و هنری خلق کنید. ترکیب زیبا و متمایز این سبدها کنار هم جلوه بصری بی نظیری به دیوار اتاق پذیرایی می بخشد.

دکوراسیون دیوار پذیرایی

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر درباره تزیین دیوار ” تزیین دیوار پذیرایی با ایده های خلاقانه ” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ در ۳:۲۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ در ۴:۲۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ در ۹:۳۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۸ در ۴:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…