لاغری سریع با آب سبزیجات

۵
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر از امتحان کردن رژیم‌های مختلف ناامید شده‌اید و نتیجه مطلوب را نگرفته‌اید، پیشنهاد ما این است که حتما روش بی‌دردسر و کم‌هزینه لاغری با آب سبزیجات را امتحان کنید.
لاغری با آب سبزیجات

نوشیدن آب سبزیجات مزایای فراوانی برای سلامتی دارد. سبزیجات مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین  و طی فرایندی، تمام اعضای بدن را سم‌زدایی می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم یکی از نوشیدنی‌های زیر را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. قول می‌دهیم سوخت و ساز بدن‌تان بهبود و چربی بدن‌تان کاهش یابد و قند خون شما در وضعیت مناسبی تنظیم شود. با مطالعه این مطلب مجله دلتا با خواص چند نوشیدنی گیاهی خوشمزه آشنا شوید و لاغری با آب سبزیجات را تجربه کنید.

رژیم لاغری سریع

۱. آب هویج

آب هویج منبعی بسیار غنی از مواد معدنی است. فیبر موجود در آن با جلو‌گیری از تجمع چربی، فرایند هضم غذا را سرعت می‌بخشد. هویج ویتامین‌های فراوانی دارد که علاوه بر بینایی، سلامت مو و ناخن‌ها را هم تضمین می‌کند. با نوشیدن آب هویج، قند خون‌ شما تنظیم و سموم بدن‌تان دفع می‌شود. اگر می‌خواهید اندامی متناسب داشته باشید، حتما آب هویج را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

آب هویج برای لاغری

۲. آب خیار

آیا می‌دانید ٪۹۵ خیار از آب تشکیل شده و منبع غنی پتاسیم است؟ با نوشیدن آب خیار، آب بدن‌ همیشه تامین شده و سوخت‌و‌ساز آن شتاب می‌گیرد. به همین دلیل، نوشیدن آب خیار در کاهش وزن بسیار موثر است. آب خیار تمام چربی‌ها را هم تجزیه و سموم بدن را دفع می‌کند. همچنین آب خیار اسید معده را تنظیم و از ایجاد زخم معده جلو‌گیری می‌کند.

۳. آب چغندر

آب چغندر فیبر بالایی دارد؛ به همین دلیل، ضمن تامین موادمغذی، شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارد. اگر قصد کاهش وزن دارید و خواهان سبک زندگی سالمی هستید، ورزش کردن ضروری است. آب چغندر استقامت بدن شما را برای ورزش کردن افزایش می‌دهد و شرایط فیزیکی شما را تقویت می‌کند. مزیت دیگر این نوشیدنی افزایش سطح هموگلوبین خون است. اگر کم‌خونی یا فقر آهن دارید، حتما آب‌چغندر را امتحان کنید.

خواص آب چغندر

۴. آب کرفس

اگر قصد لاغری با آب سبزیجات را داشته باشید، حتما یکی از توصیه‌هایی که به شما می‌شود مصرف آب کرفس است. کرفس علاوه بر تامین آب مورد نیاز بدن، گوارش شما را نیز تنظیم می‌کند. این نوشیدنی مانند داروی ادرار‌آور عمل کرده و از سلولیت جلوگیری می‌کند. کرفس سبزی محبوب بسیاری از افراد است، چون کم‌کالری است و به شما کمک می‌کند آب اضافی بدن را دفع کنید! کرفس فشار خون شما را هم کنترل می‌کند و ضد نفخ است.

نوشیدنی چربی سوز شکم

۵. آب کدو سبز

۹۶٪ از وزن کدو سبز را آب تشکیل می‌دهد؛ به همین دلیل، در کاهش اشتها موثر و در رژیم غذایی شما بسیار مفید است. این نوشیدنی سرشار از آهن، پتاسیم و بسیاری دیگر از مواد مغذی است. همچنین آب کدو قند خون را کنترل، بدن‌ را سالم و از یبوست جلوگیری می‌کند. شک نکنید برای لاغری با آب سبزیجات ، یکی از بهترین پیشنهادها آب کدو سبز است.

۶. آب کلم بروکلی

اگر می‌خواهید تناسب اندام و لاغری با آب سبزیجات را تجربه کنید، یکی از بهترین انواع نوشیدنی‌ها، آب کلم بروکلی است. مزایای مصرف کلم بروکلی آن‌قدر بالا‌ست که توصیه می‌کنیم به‌طور مرتب مصرف کنید. کلم بروکلی سم‌زدا‌ست و با تسهیل سوخت‌و‌ساز بدن به تناسب اندام شما کمک می‌کند. همچنین ویتامین‌های فراوان کلم بروکلی در تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیر به‌سزایی دارد، از فشار خون پیشگیری می‌کند و برای سلامت مغز و کلیه هم مفید است.

خواص کلم بروکلی برای لاغری

پیشنهاد مطالعه: برای داشتن اندامی متناسب، “تناسب اندام و جلوگیری از پرخوری” را مطالعه کنید.

شما چه نوشیدنی دیگری با سبزیجات می‌شناسید که برای لاغری و تناسب اندام مفید است؟ نظرات خود را با ما و خوانندگان مجله دلتا در میان بگذارید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ خرداد ۱۳۹۹ در ۲:۱۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ در ۴:۲۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ در ۶:۵۰ ب٫ظ

  4. روزبهانی

    ۹ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۰:۲۴ ق٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

    • صدف فرزانه

      ۹ اسفند ۱۳۹۸ در ۶:۵۸ ب٫ظ

      ممنون 🙂

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…