آقایان خوش تیپ این گونه اند!

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب لباس‌های مناسب و داشتن ظاهر آراسته در خوش تیپی مردان اهمیت زیادی دارد.
خوش تیپی مردان

اگر دوست دارید ظاهر شما عوض شود، ولی نمی‌دانید چه مدل لباس‌هایی به شما می‌آید و مشکل کجاست؛ با مجله دلتا همراه باشید تا با چند پیشنهاد ساده برای خوش تیپی مردان آشنا شوید. به دنیای مردان خوش پوش خوش آمدید!

انتخاب سایز مناسب

انتخاب سایز مناسب لباس، ساده‌ترین کار برای داشتن ظاهری آراسته است. برخی از آقایان، به خصوص نوجوانان و پسرهای جوان، لباس‌های گشادی می‌پوشند که به اصطلاح به تنشان زار می‌زند! بهتر است لباسی انتخاب کنید که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد.

شلوار‌ مناسب

شلوار‌های پارچه‌ای گزینه‌ مناسبی برای تیپ‌های مردانه است، اما به قد این شلوارها دقت کنید. اگر قد آن‌ها خیلی بلند باشد یا چند سانتی بالای کفش قرار بگیرد، ظاهر شما را خراب می‌کند. البته این نکته در مورد شلوار‌های جین هم صدق می‌کند. پشت شلواری که از بلندی زیاد ریش ریش شده یا روی زمین کشیده می‌شود، اصلا زیبا نیست.

 

اسپرت یا رسمی ؟

لباس‌های بالاتنه باید با شلوار هماهنگی داشته باشند. جالب نیست یک آقا سویشرت گشاد و اسپرت را با یک شلوار پارچه‌ای بپوشد یا یک بالاتنه رسمی را با شلوار جین ست کند.

اگر قرار است ظاهر اسپرت داشته باشید، سعی کنید تمام لباس‌ها اسپرت باشند. اگر هم می‌خواهید لباس رسمی انتخاب کنید، پیراهن و کت‌ و شلوار باید کاملا رسمی باشند.

استایل مردانه

تیشرت تبلیغاتی ممنوع !

وقتی یک تیشرت با یک لوگوی تبلیغاتی می‌پوشید، شبیه یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک به‌ نظر می‌رسید! دور اینگونه تیشرت‌ها را خط بکشید. بهتر است تیشرت‌های کلاسیک یقه‌ هفت یا تیشرت‌هایی با طرح‌های زیبای هنری انتخاب کنید. این روز‌ها لباس‌هایی با خطوط فارسی، گزینه‌های زیبا و با اصالتی تولید می شوند که می‌توانند حال‌ و‌ هوای تازه‌ای به تیپ شما بدهند.

تیپ مردانه

 

کفش تمیز و براق

انتخاب کفش‌ مناسب در خوش تیپی مردان نقش بسزایی دارد. معمولا اولین بخش ظاهر که افراد به آن توجه می‌کنند، کفش است. پس سعی کنید کفش‌ها همیشه تمیز و مرتب باشند. حتی اگر بهترین لباس‌ها را بپوشید و همه لباس‌ها تمیز و اتو کشیده باشند، یک کفش کثیف به راحتی همه این‌ها را زیر سوال می‌برد. پس به کفش‌ها حسابی دقت کنید تا همیشه برق بزنند.

جزئیات تاثیر‌گذار

هیچ‌وقت قدرت جزئیات را دست‌کم نگیرید. جزئیات می‌توانند نشان‌دهنده ویژگی‌های خاص شخصیتی شما باشند. یک دستمال گردن شیک یا یک دکمه سردست زیبا می‌تواند حسابی حال و هوای ظاهر را عوض کرده و خوش‌سلیقگی شما را نشان دهد. جزئیات اولین مواردی است که در ظاهر مورد‌ توجه قرار می‌گیرند؛ پس به آن‌ها خوب توجه کنید.

مو‌های همیشه کوتاه

مو‌ها بیشترین تاثیر را روی چهره می‌گذارند. سعی کنید همیشه موها را کوتاه و مرتب نگه دارید؛ مو‌ی کوتاه به چهره نظم و انضباط می‌دهد. دقت داشته باشید که حتما مو‌های پشت گردن‌ را اصلاح کنید؛ چون ظاهر ناخوشایندی دارند. هر چند وقت یک‌ بار به آرایشگاه بروید و اندازه موها را چک کنید تا نامرتب و شلخته نشوند.

خوش‌بو باشید

هیچ‌چیز به اندازه یک ادکلن خوش‌بو نمی‌تواند تیپ مردانه را کامل کند. عطرها احساسات را تداعی می کنند و بهتر است با توجه به شخصیت‌ خود، عطر‌ و ادکلن انتخاب کنید. توصیه می‌کنیم برای عطر هزینه کنید تا معجزه آن را در یک ظاهر آراسته ببینید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با لباس‌های مناسب تیپ مردانه “کت تک، آچار فرانسه استایل مردانه” را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۸ در ۷:۲۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۸ در ۴:۱۸ ب٫ظ

  4. فتحی

    ۸ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۲:۱۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۳۹۸ در ۹:۵۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۳۹۸ در ۶:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…