کاغذ دیواری سه بعدی

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کاغذ دیواری‌ سه بعدی از جمله ایده‌های نو و جذاب در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود و برای آپارتمان‌های کوچک امروزی گزینه مناسبی است و به شما کمک می‌کند فشار محیط‌های بسته‌ای مثل آپارتمان را کم‌تر حس کنید. با ما همراه باشید.
مدل کاغذ دیواری سه بعدی

تصویر سه بعدی این احساس را به شما می‌دهد که با لمس کاغذ چیزی فراتر از یک‌ تصویر و کاغذ معمولی را احساس کنید. کاغذ دیواری سه بعدی از نظر جنس با انواع کاغذ دیواری‌های معمولی فرقی ندارد اما طراحی آن به گونه‌ای است که به دلیل سایه‌هایی که دارد، طرح آن در فاصله حدود سه متری برجسته یا فرو رفته به نظر می‌رسد. در ادامه این مطلب از مجله دلتا شما را با انواع کاغذ دیواری سه بعدی آشنا خواهیم کرد.

23 3 کاغذ دیواری سه بعدی

انواع  کاغذ دیواری سه بعدی

تقریبا تصویرهای با کیفیت بالا را می‌توان روی این کاغذ دیواری‌ها به راحتی چاپ کرد. قیمت آن‌ها بسته به طرح و جنس کاغذ متغیر است. کاغذ دیواری‌های سه بعدی به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

دسته اول

این دسته از کاغذ دیواری‌ها به صورت رولی با متراژ مختلف عرضه می‌شود و دارای طرح‌های سه بعدی مانند انواع سنگ و یا اشکال هندسی است. این کاغذ دیواری‌های رولی مانند همه کاغذ دیواری‌ها طرح‌های کوچکی دارد که در طول کاغذ دیواری تکرار می‌شود و طرح‌ها به صورت سه بعدی است.

دکوراسیون پذیرایی

دسته دوم

این دسته در واقع پوستر دیواری یا کاغذ دیواری پوستری است که دارای تصاویر بزرگ  مانند ساحل، جنگل، گل، احجام هندسی و غیره است.

کاغذ دیواری سه بعدی مناسب پذیرایی

پوستر دیواری سه بعدی

این دسته از کاغذ دیواری‌ها به دو دسته پوستر دیواری آماده و پوستر دیواری سفارشی تقسیم می‌شوند و در واقع از تکه‌های عمودی تشکیل شده‌اند که در کنار هم قرار گرفته و شکل واحد را تشکیل می‌دهند.

d 3 کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر دیواری آماده

این نوع پوستر دارای اندازه‌های استانداردی است که به صورت یک تکه، دو تکه، چهار تکه و هشت تکه عرضه می‌شوند و بر اساس ابعاد دیوار یکی از این محصولات را که هم‌اندازه یا بزرگ‌تر از دیوار است تهیه و موقع نصب مقدار اضافه آن بریده می‌شود.

پوستر دیواری سفارشی

در این مدل پوستر دیواری بر اساس اندازه دیوار شما چاپ و تهیه می‌شود که اصولا روی کاغذ دیواری قابل شستشو با عرض یک متر توسط دستگاه تخصصی چاپ شده و طول و عرض آن دقیقا به اندازه دیوار شما خواهد بود. همچنین هیچ قسمتی از طرح بریده و ناقص نمی‌شود. نکته قابل توجه در مورد پوستر دیواری سه بعدی این است که هر دو گروه قابل شستشو بوده و روی دیوار نصب می‌شوند.

کاغذ دیواری سه بعدی نقره ای

نکات مهم در استفاده از کاغذ دیواری‌ها و پوسترهای سه بعدی

  • تصاویری که استفاده می‌کنید باید با سبک دکوراسیون شما هم‌خوانی داشته باشند. مثلا نباید در منزلی که طرح کلاسیک کار شده از کاغذ دیواری سه بعدی با طرح مدرن و اشکال هندسی استفاده کرد.
  • نوع کاغذ و چاپ آن نیز اهمیت دارد. عکس هایی برای چاپ استفاده می شوند باید دارای کیفیت بالا باشند. معمولاً عکس های بالای ۱۰۰ دی پی آی می توانند تصویر خوبی را روی یک دیوار معمولی ارائه دهند
  • از آن جا که در این مدل کاغذ دیواری‌ها، طرح روی دیوار تکرار نمی شود؛ نباید ساعت و تابلو و تلویزیون روی آن دیوار نصب شود. اگر خواستید مبلمان را جلوی آن دیوار قرار دهید باید این نکته را در نظر داشته باشید که جلوی طرح پوستر را نگیرد.

در این مطلب انواع کاغذ و پوسترهای دیواری را شرح دادیم. نظرات خود را با خوانندگان مجله دلتا در میان بگذارید.

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع بیشتر ” کاغذ دیواری های خیره کننده ” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…