محله گردی

خرید آپارتمان در مناطق ۱۹ و ۲۰ با بهترین شرایط

۴
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای آگاهی از اطلاعات ملکی مناطق 19 و 20 تهران با این گزارش همراه باشید.
رهن کامل آپارتمان در منطقه 4 تهران

وب سایت ملکی دلتا اولین وب سایت جهانی در عرصه ملک است که سالیان متمادی در زمینه خرید و فروش آپارتمان و انواع ملک‌های دیگر تجربه اندوزی کرده و اکنون این تجربه را در اختیار تمامی ایرانیان در هر استان و شهری قرار داده تا با انتخابی درست و آگاهانه بتوانند بهترین خانه را برای خانواده خود خریداری کنند.

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید آپارتمان یا خرید و فروش هر نوع ملک و زمینی با هر نوع کاربری را دارید با اعتماد و اتکا به این سایت جهانی به راحتی می‌توانید خرید و فروشی موفقیت آمیز را تجربه کنید و در کمترین زمان به خانه دلخواه خود دسترسی پیدا کنید.

از این رو همواره در سری گزارش‌های مجله پیام دلتا سعی کرده‌ایم تا با در اختیار گذاشتن اطلاعات مختصری از مناطق مختلف شهر تهران و شهرستان‌های ایران در وهله اول شما را با شرایط خرید در این مناطق و شهرها آشنا کرده و سپس بهترین ملک‌ها از لحاظ مالی، امکانات رفاهی، موقعیت جغرافیایی، دسترسی‌های ویژه محلی و… به شما معرفی کنیم.

طبق روال گزارش‌های روزهای پیشین امروز با هم به بررسی مناطق ۱۹ و ۲۰ پایتخت خواهیم پرداخت.

منطقه ۱۹ در قسمت جنوب غربی و منطقه ۲۰ در بخش جنوبی شهر تهران واقع شده‌اند، که از محلات مهم آن‌ها می‌توان به محلاتی همچون خانی آباد، اسفندیاری، نعمت آباد، شکوفه شمالی و جنوبی اشاره کرد.

همچنین منطقه ۲۰ به لحاظ وسایل نقلیه عمومی همچون مترو از دو ایستگاه به نام‌های ایستگاه مترو جوانمرد قصاب و ایستگاه شهر ری و منطقه ۱۹ دارای ایستگاه‌های شهرک شریعتی، عبدل آباد، نعمت آباد و ایستگاه متروی آزادگان برخوردار است و به همین علت خرید آپارتمان در محلات این دو منطقه به لحاظ دسترسی راحت می تواند کار عاقلانه‌ای به حساب آید.

برای دیدن ملک‌های این مناطق در ایــــــنجـــــــــا کلیک کنید.

۴ دیدگاه

  1. پویا

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ در ۹:۴۲ ق٫ظ

    ب امید رونق بازار.

    پاسخ

  2. هوشمند

    ۹ شهریور ۱۳۹۸ در ۶:۳۵ ب٫ظ

    سپاسگذارم

    پاسخ

  3. ملکی

    ۹ شهریور ۱۳۹۸ در ۲:۴۸ ب٫ظ

    ممنون از مطالب خوبتون

    پاسخ

  4. آقازاده

    ۹ شهریور ۱۳۹۸ در ۱:۲۲ ب٫ظ

    چقده عالیه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…