بهترین شلوار جین را بپوشیم

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با توجه به مدل‌ها، سبک‌ها و برند‌های متعدد و گوناگون شلوار جین، شاید خرید برای شما کمی دشوار باشد. با این حال، انتخاب شلوار جین مناسب آنقدرها هم سخت نیست و به راحتی می توانید با دانستن نکاتی بهترین شلوار را برای خود انتخاب کنید.
بهترین شلوار جین

پارچه‌های جین ضخیم‌تر هستند و معمولا مرغوبیت بیشتری دارند. سعی کنید پارچه‌هایی را که طرح جین دارند نخرید و جین واقعی خریداری کنید. تجربه نشان داده است که پارچه‌های جین از سایر پارچه‌ها بادوام‌تر است. اگر از افراد جین پوش و از مشتریان همیشگی پوشاک جین هستید، احتمالا در خرید شلوار جین تجربه زیادی دارید. با وجود مدل‌ها، سبک‌ها و برند‌های متعدد و گوناگون شلوار جین، شاید خرید برای شما کمی دشوار باشد. با این حال، انتخاب شلوار جین مناسب آنقدرها هم سخت نیست و به راحتی می‌توانید بهترین شلوار جین را بخرید. برای این کار ابتدا اندازه اندام خود را مشخص و سپس توجه کنید که کدام سبک شلوار جین را می‌پسندید. در ادامه با مجله دلتا همراه شوید  تا به شما کمک کنیم  این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

پوشاک مردانه

سایز‌های گوناگون را امتحان کنید

پیش از خرید شلوار، یک سایز دیگر را نیز امتحان کنید. ممکن است بعضی مدل‌های شلوار پس از مدتی جا باز کرده و حالت خود را از دست بدهند یا شاید  یک سایز کوچکتر، بهتر جلوه کند و اندام شما را زیباتر نشان دهد.

شلوار را بپوشید و کمی قدم بزنید

اگر در اتاق پرو یک شلوار جین  را پسندیدید، باز قدری صبر کنید. کمی با آن قدم زده و سعی کنید چندین مرتبه بنشینید و بلند شوید تا متوجه شوید که این شلوار راحت است یا خیر.

خرید شلوار جین

جنس شلوار را بررسی کنید

پارچه‌های جین ضخیم‌تر هستند و معمولا مرغوبیت بیشتری دارند. سعی کنید پارچه‌هایی را که طرح جین دارند نخرید و جین واقعی خریداری کنید. شلوار‌های جین اصلی، خوش فرم‌تر بوده و دوام و عمر طولانی‌تری در مقایسه با انواع دیگر پارچه‌های شلواری دارند.

به قسمت زانو توجه کنید

شلوارهای جین متعددی وجود دارد که در قسمت زانو کمی گشاد است که معمولا شلوار‌های جذب این گونه است. اگر به چنین موردی برخورد کردید، حتما آن  را کنار گذاشته و شلوار دیگری انتخاب کنید. چرا که این مدل شلوار پس از مدتی کوتاه، در قسمت زانو حالت خود را از دست خواهد داد.

شلوار جین جذب انتخاب کنید

شلوارهای جین‌ جذب  کاملا به پا‌ها می‌چسبند، جذابیت پا‌ها را بیشتر نشان می‌دهند و فرم اندام شما را به مراتب بهتر می‌کنند. اگر پا‌های شما بیش از اندازه لاغرند، از خرید شلوار جذب خودداری کنید تا پاهای شما لاغرتر به نظر نرسد. در ضمن اگر پاهایتان بیش از اندازه چاق و درشت هستند این مدل شلوار را نیز انتخاب نکنید تا پا‌های شما چاق‌تر به نظر نرسد.

شلوار جین زنانه

شلوار جین فاق بلند، انتخاب مناسب

با توجه به قسمت انحنای بدن خود، از شلوار فاق بلند استفاده کنید و بلوز خود را داخل شلوار قرار دهید. شلوار جین فاق بلندی که دور کمر آن دقیقا مناسب اندام شماست را انتخاب کنید زیرا اگر قدری گشاد باشد، بد فرم خواهد بود و اگر هم تنگ باشد، ممکن است باعث شود شکم شما بزرگتر به نظر برسد.

شلوار جین راسته انتخاب کنید

اگر مایل به خرید  یک مدل شلوار جین مناسب همه سلیقه‌ها و بیشتر موقعیت‌ها هستید، شلوار جین راسته را انتخاب کنید. شلوارهای جین راسته به خصوص برای افرادی که پا‌های لاغر دارند مناسب بوده و فرم پا‌های آن‌ها را بهتر و زیباتر نشان می‌دهد.

شلوار جین مردانه

شلوار راسته روشن

شلوار راسته فاق بلند یا در واقع مام استایل، با رنگ نسبتا روشن خود و زاپ‌های قسمت بالای زانو، فرم خاص و متفاوت و در عین حال کاربردی دارد. در دو طرف شلوار، نوار تزئینی دوخته شده که مطابق مد روز است. پیشنهاد می‌کنیم بلوزی را که با این شلوار جین به تن می‌کنید داخل شلوار قرار دهید تا جلوه آن را از بین نرود.

یک نظر

  1. یوسفی

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۰۴ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…