با سینی‌‌های دکوری خانه خود را زیبا کنید

۰
7
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سینی های دکوری یا دکوراتیو از انواع اکسسوری های ساده و جذاب در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شوند که چیدمانی منظم و زیبا در فضا خلق می‌کنند. در ادامه مطلب کاربرد و تزیین سینی‌های دکوراتیو در دکوراسیون فضاهای مختلف خانه را شرح می‌دهیم.
سینی دکوری

در دنیای گسترده دکوراسیون داخلی اکسسوری‌های مختلفی هستند که در عین سادگی و کم هزینه بودن، جذابیت شیک و خاصی به فضاهای مختلف خانه می‌بخشند. در این مطلب با مجله دلتا همراه باشید تا با یکی اکسسوری‌های موجود در دکوراسیون داخلی آشنا شویم. این اکسسوری جذاب، سینی دکوری است که در انواع شکل، نوع و اندازه‌ های متنوع وجود دارد

استفاده از سینی دکوری در مجلس دوستانه و رسمی

سینی‌های دکوری از جمله لوازم تزیینی  چندکاره برای استفاده در دورهمی‌های دوستانه و رسمی است. یک جعبه مستطیلی روستیک با تعدادی صدف، شمع و گیاهان سبز را در نظر بگیرید چقدر می تواند جذاب باشد.

سینی دکوراتیو آینه ای

دکوراسیون آشپزخانه

برای نظم بخشیدن هرچه بیشتر به کانترهای شلوغ آشپزخانه، از یک سینی دکوری حصیری یا چوبی برای نگهداری روغن و سرکه و دیگر وسایلی که روزانه ممکن است به کار ببرید، استفاده کنید.

دکوراسیون آشپزخانه

 دکوراسیون اتاق خواب

از سینی‌های دکوری آینه‌ای می‌توانید برای نظم دادن وسایل روی میز آرایش یا  پاتختی‌ ها و یا نگهداری وسایلی که موقتا به آنها احتیاج ندارید،  مثل ساعت، شیشه های عطر و سایر زیورآلات استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب

 سرویس بهداشتی

در این سینی چوبی مستطیل شکل لوازم بهداشتی مثل صابون و لوسیون همراه با یک گلدان زیبا و یک شمع قرار دهید و ترکیب دکوری چشم نوازی برای سرویس بهداشتی‌ منزل خود ایجاد کنید.

دکوری رومیزی

در این مطلب نقش موثر سینی دکوری را در تزیین  فضاهای داخلی خانه به شما نشان دادیم . البته به کاربردن این تزیینات به سلیقه‌ شما بستگی دارد. نظرات خود را با خوانندگان مجله دلتا در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…