قیمت خانه های کلنگی تهران

۳
3
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
میانگین قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین ملک مسکونی کلنگی در پاییز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 86.3 درصد افزایش داشته ‌است.
قیمت خانه کلنگی

بر اساس داده‌ های منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، در پاییز امسال، رشد قیمت خانه‌ های کلنگی بیش از واحد های مسکونی بوده است. مشاوران املاک می‌گویند بالا رفتن قیمت خانه‌ هایی از این دست موجب افزایش قیمت آپارتمان‌های نوساز در آینده خواهد شد.

به گزارش مجله دلتا میانگین قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین واحدهای مسکونی کلنگی معامله شده در پاییز امسال، ۱۸ میلیون و ۷۳۳هزار تومان با میانگین مساحت ۲۴۵ متر مربع بوده است که در مقایسه با فصل گذشته ۰.۴ درصد و مدت مشابه سال گذشته ۸۶.۳ درصد افزایش داشته است. به‌عنوان مثال بررسی قیمت خانه‌ های کلنگی در آگهی‌های نزد مشاوران املاک دلتا نشان می‌دهد که  یک ملک ۲۵ سال ساخت با مساحت ۲۰۰ متر مربع در امیرآباد، ۷ میلیارد تومان و ملک دیگری با مساحت ۹۰۰ متر مربع و با ۳۰ سال ساخت، در ولیعصر (عباس‌اباد تا توانیر)، ۵۵ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است.

فروش ملک؛ رشد ۴۴.۸ درصدی

میانگین قیمت فروش هر متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده در بنگاه‌ های معاملات ملکی در شهر تهران، در پاییز امسال ۱۳ میلیون و ۶۰۴ هزار تومان با میانگین مساحت ۸۶ متر مربع و میانگین عمر بنای ۱۱ سال بوده است. این میانگین در مقایسه با فصل قبل ۰.۶ درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۴.۸ درصد افزایش یافته است.

اجاره بها؛ رشد ۳۱ درصدی

میانگین مبلغ اجاره ماهانه به علاوه ۳ درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده در بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران ۴۴ هزار تومان با میانگین مساحت ۸۰ متر مربع و عمر بنای ۱۴ سال بوده است. این میانگین در مقایسه با فصل گذشته ۱.۴ درصد و در مقایسه با فصل مشابه سال گذشته ۳۱.۱ درصد افزایش داشته است.

۳ دیدگاه

  1. ملکی

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ در ۷:۴۷ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ در ۳:۴۹ ب٫ظ

  3. یوسفی

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ در ۳:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…