خرید آپارتمان در تهران با ۱۰۰ میلیون تومان

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

داشتن خانه و خرید آپارتمان حس امنیت و آرامش را در انسان به وجود می آورد. خانه ای که پناهگاه امن وی پس از سپری کردن روزهای سخت و پرتلاش به حساب می آید. از این رو داشتن خانه همواره برای انسانهای عصر امروز مهم بوده و همه در تلاش هستند تا بتوانند سرپناهی امن را برای خود تهیه کنند.

پیدا کردن خانه مناسب در اغلب مناطق تهران به علت وجود تراکمی ساخت و ساز بالا کار چندان دشواری نیست. اما طبیعتا برای یک خرید موفق نیاز به تحقیق و بررسی تمام جوانب امر بسیار مهم و ضروری تلقی می شود.

منطقه ۱۵ و ۱۶ پایتخت جز آن دسته از مناطق جنوبی این شهر است که در سالهای اخیر توسعه و پیشرفت زیادی داشته است و تمامی خانه های فرسوده و نم کشیده جای خود را به آپارتمانهای تمیز و خوش ساخت داده اند. اگر شما نیز جز افرادی هستید که قصد خرید خانه در این مناطق را دارید با مجله دلتا همراه شوید.

خرید آپارتمان

 

این دو منطقه تقریبا در جوار هم واقع شده اند ودارای ویژگیهای مشترکی هستند، منطقه ۱۶ از لحاظ موقعیت جغرافیایی به ترتیب از شمال به مناطق ۱۱ و ۱۲ از شرق به منطقه ۱۵، از جنوب به منطقه ۲۰ و از غرب به منطقه ۱۷ و ۱۹ منتهی می شود و با داشتن راه های ارتباطی بیشماری از جمله اتوبان ها به راحتی به سایر مناطق و نواحی این شهر پیوند می خورد و با صرف زمانی اندک میشود این مسیر را برای رسیدن به موقع به مقصد طی کرد.

خرید آپارتمان دراین  مناطق به دلایلی زیادی می تواند کار مفیدی به حساب آید که از جمله آن می توان به وجود فضای سبز مطلوب در آن اشاره کرد. در این محدوده از پایتخت پارکهای بزرگی مانند پارک بزرگ آزادگان بنا شده است که توانسته نیاز ساکنین منطقه را ازلحاظ وجود بستری برای حوزه های تفریحی و گردشگری و برخورداری از هوای نسبتا تمیز ترتامین کند.

با نوسازی بافتهای فرسوده و اقدامات قابل توجهی که در سالهای اخیر برای این محلات قدیمی انجام شده، شما به راحتی می توانید به خرید آپارتمان یا خرید بافت های فرسوده در این مناطق اقدام کنید و با طراحی و ساخت خانه ای منطبق با نیازهای خودتاناز داشتن این نعمت مهم بهره مند شوید.

کیانشهر، بعثت ۶۴ متر/ ۲ اتاق / ۳۵ سال ساخت  ۱۰۰میلیون تومان

 

خرید خانه

 

افسریه، خیابان شاپور ۵۴ متر/۱ اتاق/ ۸ سال ساخت   ۹۵ میلیون تومان

 

منطقه 15 و 16

 

برای مشاهده املاک بیشتر برای خرید آپارتمان حتما در ایـــــــــــنجــــــــــا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…