آخرین قیمت آپارتمان‌های بزرگ متراژ در تهران

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیش از نیمی از آگهی‌ های موجود در بازار آپارتمان‌ های بزرگ متراژ و لوکس مربوط به گروه‌های سنی نوساز و تازه‌ساز و عمدتا کلیدنخورده است.
قیمت آپارتمان لوکس در تهران

بررسی قیمت آپارتمان های لوکس نوساز با مساحت بالاتر از ۱۵۰ متر مربع در تهران و همچنین معاملات قابل توجه این آپارتمان‌ها نشان می‌دهد که این واحدها کماکان مشتریان خود را دارند.

به گزارش مجله دلتا، در حالی که عرضه واحد های مسکونی نوساز در تهران بسیار محدود شده است و اغلب مالکان جز در مواقع ضروری به فروش ملک خود در شرایط کنونی تمایل ندارند، اما بازار آپارتمان‌های بزرگ متراژ و لوکس‌ از اصول دیگری پیروی می‌کند.

از آنجا که متقاضیان آپارتمان‌ های لوکس بزرگ متراژ اغلب از نقدینگی خوبی بهره‌مندند به طوری که نوسان قیمت در تصمیم آنها به خرید یا انصراف موقت از حضور در بازار چندان تاثیر ندارد اما این بازار همچنان رونق خود را دارد؛ به این معنا که حتی در شرایط رکود بازار تعداد معاملات معمول در اینگونه واحد های مسکونی انجام می‌شود.

همین ویژگی سبب شده سازنده‌ها مقاومتی نسبت به عرضه املاک بزرگ متراژ تکمیل شده خود نداشته باشند و در نتیجه بیش از نیمی از آپارتمان‌های موجود در این بازار نوساز یا با دو تا سه سال ساخت اما کلیدنخورده است. البته با وجود اینکه تعداد عرضه آپارتمان های لوکس بزرگ متراژ در بازار زیاد است، اما چون که قیمت‌گذاری آنها با توجه به سقف قیمت صورت گرفته است، متقاضیان نیز در خرید خود تامل می‌کنند.

در جدول زیر آخرین قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان های لوکس و بزرگ متراژ در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت آپارتمان لوکس در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

آخرین قیمت آپارتمان لوکس

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۸:۴۶ ب٫ظ

  2. سعدی

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۳۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…