جدیدترین لوسترهای مدرن برای منزل

۴
9
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لوستر یک جز جدایی ناپذیر از دکوراسیون منزل است؛ اما این را بدانید که لوستر فقط جنبه تزیینی ندارد و عملکرد انواع لوستر مدرن در هر فضا مهم است.
انواع لوستر مدرن

فرض کنیم شما یک خانم یا آقای بسیار خوش‌سلیقه و مدرن هستید و وسایل شیک و گران‌قیمتی در دکوراسیون خانه خود دارید؛ اما فقط یک لحظه همه این وسایل را در فضایی با نورپردازی نامتناسب تصور کنید. این‌جاست که به اهمیت بالای انواع لوستر مدرن در فضای منزل پی می‌بریم. در این مطلب از مجله دلتا به انتخاب لوستر مدرن می‌پردازیم.

انتخاب لوستر مدرن برای فضاهای مختلف منزل

انتخاب لوستر مدرن در عین سادگی، برای هر فضا عملکرد منحصر به خود را دارد. تنوع در لوسترهای مدرن به قدری زیاد است که می‌توان آن‌ها را با هر‌ سلیقه‌ای در فضای منزل به کار گرفت؛ اما در انتخاب لوستر مدرن خود دقت کنید، چرا که لوستر در هر فضا عملکرد متفاوتی را می‌طلبد.

انتخاب لوستر برای پذیرایی

برای مثال برای انتخاب یکی از انواع لوستر مدرن در پذیرایی از لوسترهای مجلل و بزرگتری مثل لوسترهای چندشاخه استفاده می‌شود. یکی از مهم ترین توصیه‌ها این است که مدل لوستر شما، با مبلمان و پرده‌ها هماهنگ باشد و نور به خوبی در فضا پخش شود.

لوستر مدرن برای آشپزخانه

فضایی مثل آشپزخانه که محل آماده‌سازی غذاست، احتیاج به نور مستقیم دارد. از یک لوستر مدرن با لامپ‌های کافی در مرکز آشپزخانه استفاده کنید. همچنین لوسترهای آویز با نور متمرکز برای آشپزخانه به شدت پیشنهاد می‌شود.

نورپردازی

انواع لوستر مدرن برای فضای اتاق خواب

انتخاب لوستر مدرن برای اتاق خواب بنا به سلیقه هر شخص بسیار متنوع است. اتاق خواب فضایی برای استراحت و آرامش است و احتیاج به نوری غیرمستقیم و ملایم دارد. طرح‌های ساده و مینیمال در اتاق خواب بیشترین کاربرد را دارند.

لوستر مناسب برای راه پله ها

شاید باورتان نشود ولی لوسترهای بلند ریسه‌ای از جذاب‌ترین لوسترها محسوب می‌شوند و استفاده به نسبت محدودتری دارند و از آن‌ها بیشتر در فضاهایی که ارتفاع سقف بلندتر است، استفاده می‌شود.

لوستر مدرن

لوستر نئوکلاسیک برای خانه های سنتی

همانطور که حدس می‌زنید خانه‌های کلاسیک همان‌هایی هستند که مبل‌ها در آن اغلب دارای کنده‌کاری، نقوش و … هستند؛ در این سبک همه چیز تقارن دارد و براساس نظم چیده شده، روی دیوارها و سقف احتمالا گچ بری‌هایی دیده شود و پرده‌ها مجلل است. توصیه ما برای نورپردازی در این دکوراسیون این است که سراغ انواع لوستر مدرن با نمونه‌های مجلل‌تر و متقارن بروید. فرم‌های خیلی جدید و خلاقانه در سبک کلاسیک توصیه نمی‌شود و لازم است که اساس را بر همان نظم و تقارن قرار بدهید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ در ۷:۵۵ ق٫ظ

  2. گل افشان

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۴ ق٫ظ

    خیلی زیباست

    پاسخ

  3. علی

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۱۵ ق٫ظ

    خیلییییی خوب بود .مرسی

    پاسخ

  4. Task Force

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۱۱ ق٫ظ

    بسیار کاربردی و مفید بود??

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…