انواع خط چشم

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چشم‌ها نقطه عطف صورت افراد و مرکز زیبایی صورت به شمار می‌روند. به دلیل ظرافت بالایی که در کشیدن خط چشم وجود دارد، شناخت انواع آن هنگام خرید ضروری است که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.
انواع خط چشم

استفاده از خط چشم برای برخی از خانم‌ها قدری سخت است، به همین علت، برای راحتی بیش‌تر، انواع خط چشم با تنوع بالایی در بازار موجود است. با توجه به سبک آرایش می‌توان مدل‌های مختلف آن را به کار برد.

خط چشم  باعث زیبایی و جذابیت  چشم‌ها می‌شود و در نافذ جلوه دادن چشم نقش دارد.

خانم‌ها هنگام خرید خط چشم باید ضمن دقت در نوع آن به  فرم و حال چشم‌های خود نیز توجه کنند. در ادامه این مطلب مجله دلتا انواع آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع خط چشم

خط چشم یکی از ابزارهایی است که زیبایی چشم‌ها را برجسته‌تر کرده و به رخ می‌کشد . ولی این ابزار قدرتمند چنانچه از مواد خوب ساخته نشده باشد و شما تسلط کافی برای استفاده از آن نداشته و نسبت به خط چشم مناسب چشمان خود بی‌توجه باشید، ظاهر شما را ناموجه و نا زیبا خواهد کرد. خط چشم در سه نوع ماژیکی، ژلی و مدادی موجود است.
خط چشم سایه ای

خط چشم سایه‌ای

درصورتی‌که جز افرادی هستید که به آرایش دودی علاقه دارید، استفاده از این مدل را در لیست خرید خود قرار دهید. تنها نقطه ضعف این مدل از خط چشم ناپدید شدن سریع‌ نسبت به دیگر انواع آن است.

خط چشم ژله ای

خط چشم ژله‌ای

این مدل از خط چشم، دوام بالایی دارد به این ترتیب آرایشگرهای حرفه‌ای، مخصوصا افرادی که کار عروس انجام می‌دهند چون میزان دوام آرایش برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد، این مدل را به کار می‌برند.

خط چشم مویی

خط چشم مویی

می‌توان گفت مشکل‌ترین کار هنگام آرایش کردن خانم‌ها، به کار بردن انواع خط چشم مویی روی پلک است. ولی افرادی که دارای مهارت بالایی در کشیدن خط چشم هستند استفاده از این نوع را به انواع دیگر ترجیح می‌دهند. با خرید و به کار بردن خط چشم‌های مویی می‌توانید یک خط چشم زیبا را ساعت‌ها بدون پاک شدن، پوسته شدن و یا ترک خوردن روی پلک خود داشته باشید و در موقع نیاز به آسانی آن را پاک کنید.

خط چشم ماژیکی

مدل دوم خط چشم‌ها، خط چشم ماژیکی است که در استفاده از آن، نسبت به خط چشم مدادی باید حرفه‌ای‌تر باشید. این مدل برای کشیدن مدل گربه‌ای خیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خط چشم مدادی

این مدل از خط چشم، کلاسیک‌ترین مدل است که از سال‌ها قبل، خانم‌ها از آن استفاده می‌کرده اند. اگر در کشیدن خط چشم حرفه‌ای نیستید، خط چشم مدادی برای شما بهترین انتخاب است. دو مدل خط چشم مدادی خشک و روغنی در بازار یافت می‌شود.

آرایش چشم

  • خط چشم مدادی خشک

مدل روغنی این محصول برای کشیدن خط چشم‌های ضخیم مورد استفاده قرار می‌گیرد و نوع خشک آن، برای کشیدن خط نازک استفاده می‌شود. نکته مهم برای استفاده از مدل خشک این است که در صورت کشیدن مداوم و پاک کردن آن امکان دارد مشکلات جدی برای چشم و پلک به وجود آید. اگر دارای چشمان حساسی هستید استفاده از این مدل را به شما توصیه نمی‌کنیم.

  • خط چشم مدادی روغنی

یک نوع دیگر از خط چشم مدادی مدل وکس یا مومی است که فوق‌العاده نرم است. به افرادی که به خط چشم‌های پهن علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم این مدل را در فهرست خرید خود قرار دهند. این مدل، معمولا ضد آب است، که سبب می‌شود در اثر عرق کردن و یا خیس شدن احتمالی صورت، پاک نشود. بعضی از این‌ انواع، امکان دارد بعد از گذشت چند ساعت روی پلک پخش شوند که بستگی به برند مورد استفاده و جنس پوست شما دارد.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۱ ق٫ظ

  2. یوسفی

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۰۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…