جدیدترین طرح های حنا روی دست

۲
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
علاوه بر فواید حنا بر پوست و مو، استفاده از آن برای طراحی روی دست افزایش یافته است. در این مطلب جذاب‌ترین نمونه‌های آن را برای شما گردآوری کرده ایم.
طرح حنا روی دست

حنا یکی از مهم‌ترین گیاهان زینتی و دارویی برای خانم‌ها از قدیم تا کنون بوده است، که به دلیل خواص زیادی که بر پوست و مو دارد، برای زیبایی نیز از آن استفاده می‌شود. در قدیم زنان از حنا برای رنگ کردن مو و ناخن استفاده می کردند، اما امروزه ایجاد طرح و نقش با حنا روی دست و پا طرفداران بیشتری دارد. در ادامه این مطلب مجله دلتا چند نمونه از جذاب‌ترین و شیک‌ترین طرح حنا روی دست را برای شما جمع آوری کرده‌ایم.

طرح حنا

طراحی با حنای سیاه و قهوه‌ای

طراحی حنا، عمل ایجاد نقش و نگارهای ظریف با خطوط منحنی روی دست و پا است که زیبایی جالبی را روی پا و دست خانم‌ها به ارمغان می‌آورد. طراحی با حنا، از زیباترین کارهایی است که برای افزایش زیبایی خانم‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی توسط آرایشگران و افراد ماهر انجام می‌شود.

نقش حنا ساده

طرح حنا در مدل‌های گوناگون، ساده، فانتزی، عربی، هندی و … دیده می‌شود که می‌توان طرح‌های متفاوت آن را با استفاده از شابلون آماده روی بدن کشید.

حنا روی دست

نقش و نگارهای حنایی روی دست به شکل های ساده و پیچیده وجود دارد که با هر سلیقه‌ای می‌توان آن را طراحی کرد. نقش‌های حنا که از آن به عنوان تتوی موقت یاد می شود، برای بسیاری از افراد جایگزین تتوی دائم شده است. مزیت طراحی با حنا، قابلیت پاک شدن آن به سادگی است که هر زمان که بخواهید می‌توانید طرح آن را عوض کنید.

طرح حنا سفید

طرح حنا سفید روی دست

یکی از زیباترین طرح‌های حنا، ایجاد نقش و نگار با حنا سفید است که دستان شما را زیبا می‌کند و از پرطرفدارین انواع آن بین عروس خانم‌ها به شمار می‌رود که می‌توانند آن را با لباس سفید عروسی خود ست کنند.

اگر استفاده از تتو دائمی را دوست ندارید طرح حنا می‌تواند جایگزین عالی برای این روش باشد؛ زیرا به راحتی پس از چند روز پاک می‌شود و می‌توانید بعد از پاک شدن از یک طرح حنای جدیدتر استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیش‌تر با خواص حنا “حنا؛ زیبایی به سبک مادربزرگ‌ها” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ملکی

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۴:۳۸ ب٫ظ

    خیلی هم زیبا

    پاسخ

  2. یوسفی

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۴:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…