دکوراسیون منزل با ۳ قانون مهم و دست یافتنی

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با توجه به قوانین دکوراسیون داخلی می توانید از چیدمانی اصولی و زیبا بهره مند شوید.
دکوراسیون منزل

دقت به دکوراسیون منزل و نوع چیدمان خاص خانه همواره کار راحتی نیست. زیرا این کار باید با شناخت دقیق سلیقه و خواست یکایک اعضای خانواده و همچنین آگاهی از قوانین دکوراسیون داخلی منزل  انجام شود.

مانند شناخت رنگها، شناخت ترکیبات درست دراستفاده از اشکال و مبلمان موجود در فضا، شناسایی نوع و متراژ خانه و بسیاری دیگر. اما اگر بخواهیم دکوراسیون منزل ما دکوراسیونی موفق به حساب آید تنها کاری که باید انجام دهیم داشتن  مطالعه، تماشای چیدمان ها و دکوراسیون خانه های متفاوت دیگرو یا مشورت با طراحان داخلی است.

به گزارش مجله دلتا، باید در نظر داشت که برای داشتن دیزاین منزل  مختص به خودتان بایستی با توجه به سلیقه خود تمامی فضاهای خانه را برای این کار مهم در نظر بگیرید. خانه شما تنها محدود به سالن پذیرایی نیست بلکه جای جای آن نیاز به رسیدگی و دکوراسیون مختص خود دارد.

مثلا اغلب افراد از اتاق خواب یا بخشی از نواحی آشپزخانه خود به دلایل مختلف به شکل انباری یا جایی برای قرار دادن وسایلی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد استفاده می کنند و هیچ توجهی به نوع دکوراسیون داخلی خانه خود در چنین فضاهایی ندارند. غافل از اینکه فضاهای نامبرده نیز در صورت چیدمان درست و استفاده بهینه می توانند در زیباسازی دکوراسیون منزل نقش بسیار مهمی را داشته باشند.

 دکوراسیون منزل

انتخاب تم روشن

یکی از نکات بسیار مهم در دکوراسیون منزل آگاهی کامل از متراژ محل زندگیست. با داشتن اطلاعات دقیق از این موضوع شما به راحتی می توانید قدم موثری در دکوراسیون داخلی منزل بردارید. برای دست یافتن به این امر مهم تنها کافیست که فضای مورد نظر تان را به وسیله یک سانتی متر اندازه بگیرد. انجام این کار سبب می شود تا شما با اطلاعات کامل از نوع فضای خانه تان اقدام به خرید وسایل مورد نیازتان کنید.

اما توجه به این نکته بسیار مهم وحائز اهمیت است که برای فضاهای کوچک و کم متراژ الزاما باید از رنگهای روشن در تمامی موارد دکوراسیون داخلی منزل  مانند استفاده از کفپوش های روشن، رنگ های ملایم در نقاشی دیوارها و لوازم مورد استفاده در تزئین آنها مانند انواع تابلوها و..، استفاده از مبلمان هایی با سایز متوسط یا کوچک با تعدادی محدودترو طرح هایی ساده تر، استفاده از فرش های متناسب با نوع دکوراسیون وتم رنگهای ملایم مد نظر و..بسیار اهیمت دارد.

دکوراسیون خانه

اتاق خواب

اتاق خواب شما یکی از مکانهای بسیار مهم  دیگردر دکوراسیون خانه محسوب می شود. این فضا محیطی برای استراحت و آرامش اهالی منزل به حساب می آید، پس برای دست یافتن به این راحتی و آسایش باید به دقت لوازم مورد استفاده خود را انتخاب کنید. در این زمینه انتخاب تخت خوابهای چندمنظوره و تاشو با توجه به متراژ و هماهنگی با سایر لوازم و وسایل موجود در اتاق می تواند انتخاب درستی محسوب شود.

دکوراسیون داخلی خانه

آشپزخانه

آشپزخانه به عنوان قلب تپنده خانه شما دارای اهمیت ویژه ای است، همانطور که قبلا نیز اشاره شد این بخش از خانه یکی از مراکز مهم و اساسی ست که در چیدمان آن باید دقت ویژه ای بکار برد. این محیط با چیدمان درست می تواند عنصر زیبایی را به سایر نقاط منزل شما انتقال دهد. پس با دقت در خرید  وسایل مورد نیاز آشپزخانه و به کار گیری نورپردازی درست و اصولی می توانید محیطی زیبا را برای خودتان بیافرینید و دکوراسیون منزل متفاوتی را تجربه کنید.

لازم به ذکر است که برای دستیابی به این امر مهم نیازی به خرج کردن هزینه های بالا و زیاد نیست، بلکه با اندکی خلاقیت و نو آوری در استفاده و نوع چیدمان وسایلی که دارید نیز می توانید زیبایی مورد بحث را به وجود بیاورید.

دیزاین منزل

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…