دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان در تهران

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نرخ‌های پیشنهادی در بازار رهن و اجاره مسکن نشان می‌دهد که قیمت‌ها نسبت به ماه‌های قبل تعدیل شده است.
قیمت رهن و اجاره آپارتمان در تهران
جدیدترین آمار ها از قیمت رهن و اجاره آپارتمان در تهران نشان می‌دهد که با کاهش تقاضا برای جابه‌جایی، نرخ‌های پیشنهادی رهن و اجاره از سوی موجران در مقایسه با  ماه‌ های قبل به‌طور نسبی تعدیل شده است.

به گزارش مجله دلتا بررسی های میدانی از بازار رهن و اجاره آپارتمان در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون میزان عرضه مسکن به بازار اجاره بیشتر از تقاضا برای این واحد ها است و همین موضوع موجب شده موجران برای جلوگیری از خالی ماندن واحدهای خود، در شرایط کنونی اجاره مسکن به‌طور نسبی انعطاف پذیر تر شده اند. این انعطاف پذیری هم‌اکنون خود را به شکل تخفیف‌ در نرخ پیشنهادی برای اجاره برخی واحد ها از یک سو و قابل تبدیل بودن شرایط پرداخت اجاره‌بها از سوی دیگر نشان می‌دهد.

شواهد بازار اجاره مسکن نشان می‌دهد طی روز های اخیر حتی تعداد آگهی‌ های عرضه شده به بازار اجاره با شرایط رهن کامل در مقایسه با هفته‌های گذشته افزایش یافته است؛ به خصوص این موضوع در میان واحد های مسکونی بزرگ‌ متراژ بیشتر از واحدهای کوچک‌ متراژ به چشم می‌خورد. همچنین در بازار واحد های مسکونی متراژ‌ متوسط به ویژه واحدهای نوساز نیز مستاجران می‌توانند واحدهای اجاره‌ای با شرایط رهن کامل را در مقایسه با هفته‌ها و ماه‌های اخیر با دشواری کمتری پیدا کنند. این موضوع در شرایطی اتفاق می‌افتد که در ماه‌ های منتهی به نیمه اول سال ۹۸، بخش قابل توجهی از واحد‌ هایی که با شرایط رهن کامل به مستاجران معرفی می‌شد، نرخ اجاره بالاتری در مقایسه با قیمت واحد هایی که اجاره بهای آن ها به صورت ترکیب رهن واجاره ماهانه پرداخت می شد داشت. در جدول زیر جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها نیز می‌توانید به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

رهن و اجاره آپارتمان تهران

 

 

۲ دیدگاه

  1. فتحی

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۴۴ ق٫ظ

  2. ثامن

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۲:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds