دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۶ تهران

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تازه‌ترین اوضاع بازار معاملات مسکن در منطقه 6 نشان می‌دهد هم‌اکنون عمده آگهی‌های عرضه شده به بازار این منطقه عمربنای بین ۲۰ تا ۳۰ سال دارند.
خرید آپارتمان در منطقه 6
آمار خرید و فروش آپارتمان در منطقه ۶ تهران نشان می‌دهد که این منطقه با تعداد قابل توجهی از آگهی‌های مناسب خرید، از سوی متقاضیان تبدیل به احسن و برخی از خانه اولی‌ها مواجه است.

به گزارش مجله دلتا عمده واحدهای مسکونی عرضه شده در دفتر مشاوران املاک منطقه ۶، عمربنای بین ۲۰ تا ۳۰ سال دارند. از این رو سطح میانگین قیمت آگهی‌های عرضه شده در این منطقه در مقایسه با سایر مناطق مصرفی نیمه شمالی تهران تقریبا مناسب‌تر است. از سوی دیگر از آنجا که بخش عمده‌ای از متقاضیان مصرفی هم‌اکنون به دلیل شکاف قابل توجه بین قیمت واحدهای مسکونی نوساز و چند سال ساخت به خرید آپارتمان‌های با عمربنای بالاتر تمایل دارند، این منطقه مکان مناسبی برای این گروه از جست‌وجوگران ملک محسوب می‌شود. البته بخش قابل توجهی از آگهی های عرضه شده به بازار مسکن این منطقه در روزهای اخیر، واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از ۱۰۰ مترمربع بوده است و از این لحاظ شاید بازار مسکن این منطقه برای متقاضیان مصرفی که قصد تبدیل به احسن کردن واحد مسکونی خود و افزایش متراژ دارند مناسب‌تر باشد.

در صورتی که  متقاضیان، مایل به افزایش متراژ بدون توجه به عمر بالای بنا باشند، می‌توانند در این منطقه با بودجه حدودی ۱۳ تا ۲۰ میلیون تومان به ازای هر مترمربع اقدام به خرید آپارتمان کنند. با این حال سطح قیمت‌های فروش واحدهای نوساز در این منطقه نیز مانند سایر مناطق تهران با فاصله قابل توجهی از واحدهای چند سال ساخت بیشتر است و عمده واحدهایی که با سطح قیمتی بالاتر از عرف به بازار منطقه ۶ عرضه شده‌اند، واحدهای نوساز با عمر بنای کمتر از ۵ سال است. در جدول زیر قیمت های خرید آپارتمان در منطقه ۶ شامل محله‌های نظیر امیر‌آباد، انقلاب، فاطمی و … ارائه شده است. برای اطلاع دقیق از قیمت خانه در منطقه ۶ می‌توانید به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت آپارتمان در منطقه 6

یک نظر

  1. روزبهانی

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ در ۳:۰۲ ب٫ظ

    متشکرم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

This will close in 0 seconds

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds