دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

قیمت آپارتمان‌های ۷۰ تا ۱۰۰ متر مربع در تهران

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دامنه قیمتی جست‌وجوی عمده متقاضیان مصرفی مسکن که قصد تبدیل به احسن محل سکونت خود را دارند، بین 1 تا ۲ میلیارد تومان است.
جدیدترین قیمت خانه و آپارتمان

نگاهی به جدیدترین قیمت خانه و آپارتمان در تهران، نشان می‌دهد عمده واحدهای عرضه شده در بازار مسکن تهران، واحدهای میان متراژ ۷۰ تا ۱۰۰ متر مربع است و قیمت آن‌ها از یک میلیارد تومان آغاز می‌شود.

به گزارش مجله دلتا به‌طور کلی بازار مسکن آپارتمان‌های کوچک‌متراژ با حضور خانه اولی‌ها رونق می‌گیرد؛ اما آپارتمان‌های میان‌متراژ، بیشتر مقصد خانه دومی‌ها یا به اصطلاح متقاضیانی است که قصد تبدیل به احسن ملک خود و نقل مکان به آپارتمان بزرگ‌تر یا به منطقه مطلوب‌تر شهر را دارند.

دامنه وسیع قیمت، متراژ و محله به خریداران کمک می‌کند متناسب با نقدینگی، بین طیف وسیع گزینه‌ها، آپارتمان مطلوب خود را خریداری کنند. هرچند بازار معاملات آپارتمان‌های کوچک‌متراژ برای خانه اولی‌ها پرطرفدار است؛ اما آپارتمان‌های میان‌متراژ بیشتر مطلوب خانه دومی‌ها یا به اصطلاح متقاضیان تبدیل به احسن ملک است. دامنه قیمت آپارتمان‌های میان‌متراژ در عمده محله‌ها و مناطق شهر از یک میلیارد تومان آغاز می‌شود؛ اما سقف آن بر اساس میانگین قیمت هر منطقه بسیار متغیر است. به‌عنوان مثال یک واحد آپارتمان مصرفی نوساز با مساحت ۷۰ تا ۸۰ مترمربع واقع در منطقه یک تهران، بر اساس امکانات و مطلوبیت‌ها اغلب بین ۵/ ۲ تا ۵/ ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شود؛ بنابراین سقف قیمتی آپارتمان‌های میان‌متراژ مصرفی در نقاط مختلف شهر متفاوت است.

واسطه‌های ملکی می‌گویند عمده متقاضیان تبدیل به احسن در بازار که اغلب با قصد انجام دادن دو معامله همزمان خرید و فروش به آن‌ها مراجعه می‌کنند، بودجه‌ای بین یک تا ۲ میلیارد تومان دارند. بررسی آگهی‌های موجود نزد بنگاه‌های ملکی نشان می‌دهد در این دامنه قیمتی طیف متنوعی از آپارتمان‌ها وجود دارد؛ بنابراین ممکن است افراد با تصور خرید خانه مطلوب‌تری وارد بازار شوند و در عین حال نتوانند آن خانه را با بودجه خود خریداری کنند؛ اما این فرصت را دارند که خرید با متراژ کوچک‌تر یا چند منطقه پایین‌تر را پیگیری کنند و مورد مناسب خود را بیابند. در زیر جدولی از جدیدترین قیمت خانه و آپارتمان‌های میان‌متراژ در تهران، ارائه شده است. برای اطلاع دقیق از قیمت آپارتمان‌های ۷۰ تا ۱۰۰ مترمربع در تهران و سایر شهرستان‌ها می‌توانید به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت خانه و آپارتمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds