محله گردی

۳۰۰ میلیون بدهید، صاحبخانه شوید!

۵
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای آگاهی از املاک 300 میلیونی در تهران با این گزارش همراه باشید.
خرید آپارتمان

داشتن خانه یکی از نیازهای اولیه هر انسانی محسوب می‌شود، محلی که در آن با کسب آرامش و حس امنیت بتوان فردای بهتری را آغاز کرد. اما خرید آپارتمان و رفع این نیاز اولیه همیشه کار راحتی نیست.

همواره افرادی هستند که به علت مشکلات مختلف همچون شرایط نابه سامان مالی از داشتن چنین نعمتی تا مدت‌ها یا شاید تا پایان عمر خود بی‌بهره می‌مانند. اما شاید با کمی برنامه‌ریزی دقیق و رعایت اصول مدیریت منابع مالی خانواده بتوان قدمی موثر در این زمینه برداشت و با خرید آپارتمان در مناطقی که قیمت‌های مناسبی دارند بتوان به این مهم دست یافت.

به گزارش مجله پیام دلتا منطقه ۹ و ۱۰ تهران جزو آن مناطقی است که با بودجه‌ای متوسط هم می‌شود به خرید آپارتمان در آن اقدام کرد و خانه‌دار شد. اگر با سری گزارش‌های مجله دلتا همراه بوده باشید می‌دانید برای کسانی که قصد خرید یا اجاره ملک دارند دلتا پیشنهادات ویژه‌ای دارد. در گزارش قبلی به بررسی خانه های ارزان قیمت مناطق ۱۵ و ۱۶ تهران پرداختیم و آپارتمان‌های قیمت مناسب این دو منطقه را برای خرید به شما معرفی کردیم. امروز نیز قصد داریم تا بخش دیگری از املاک موجود در تهران را برای خرید به شما معرفی کنیم.

مناطق ۹ و ۱۰ تهران با بیش از ۳۰ سال قدمت جزو نواحی قدیمی و پرتراکم تهران محسوب می‌شوند. منطقه ۱۰ دارای ۳ ناحیه خدمات شهری و حدود ۱۰ محله قدیمی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به محله های سلسبیل، بریانک و قصرالدشت اشاره کرد.

از محلات مهم منطقه ۹ نیز می‌توان از محله هاشمی، شهید دستغیب و مهرآباد نام برد. این منطقه نیز همچون منطقه ۱۰ تهران دارای تراکم جمعیتی زیادی است که در غرب پایتخت واقع شده است. این محلات به لحاظ فضای آموزشی دارای وضعیت مناسبی هستند و می‌توانند نیاز کودکان شما برای بهره‌مندی از این دست فضاها را پاسخ گو باشند.

موقعیت های موجود

در روزهای گذشته یک واحد آپارتمان کوچک ۳۵ متری واقع در بریانک حدود ۲۶۰ میلیون تومان آگهی شده است. این خانه‌ی نُقلی دارای ۱ اتاق خواب بوده و ۱۷ سال از ساخت آن می‌گذرد. این خانه دارای وام است و به راحتی می‌تواند شما را در تهیه پول مورد نیاز برای خرید این ملک یاری کند.

در مورد مشابه دیگری این بار خانه‌ای با ۴۲ متر مربع متراژ و ۱ اتاق خواب حدود ۲۳۵ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. حدود ۱۹ سال از ساخت این خانه کوچک می‌گذرد و این ملک نیز مانند مورد قبلی دارای وام بانکی است و جزو خانه های وام دار به حساب می‌آید.

برای جستجوی ملک و تماشای موارد بیشتر در این مناطق ایـــنجـــا کلیک کنید.

۵ دیدگاه

  1. میر عبدالباقی

    ۷ شهریور ۱۳۹۸ در ۵:۵۹ ب٫ظ

    مناسب

    پاسخ

  2. هاتف

    ۷ شهریور ۱۳۹۸ در ۵:۵۸ ب٫ظ

    خوب و عالی

    پاسخ

  3. پویا

    ۶ شهریور ۱۳۹۸ در ۷:۲۷ ب٫ظ

    سلام
    سپاس

    پاسخ

  4. هوشمند

    ۶ شهریور ۱۳۹۸ در ۶:۰۸ ب٫ظ

    عالیه

    پاسخ

  5. یوسفی

    ۶ شهریور ۱۳۹۸ در ۳:۰۰ ب٫ظ

    خوب بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…