آپارتمان های قیمت مناسب در تهران

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شناسایی آپارتمان های قیمت مناسب هدف مهمی است که بسیاری از متقاضیان خرید مسکن در پی آن هستند. بازار فروش آپارتمان های مسکونی در مناطق تهران ، هر چند پس از ورود بازارمعاملات ملک به  فاز رونق با افزایش محسوس قیمت رو به رو شده است ، اما هنوزهم خریداران ، می توانند آپارتمان های قیمت مناسب را دربازارجست و جو کنند.

آپارتمان های قیمت مناسب

به گزارش مجله دلتا به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد،هم‌اکنون عمده آپارتمان های قیمت مناسب در بازارمسکن به ‌طور نسبی درمحدوده شرق تهران  وجود دارند، به گونه ای که  آپارتمان های عرضه شده به بازاردرشرق تهران در مقایسه با واحدهای مشابه عرضه  شده در غرب پایتخت از لحاظ قیمت تفاوت فاحش دارند. به این معنا که سطح قیمت‌های پیشنهادی برای فروش آپارتمان در شرق تهران به مراتب مناسب ‌تر ازمحدوده غربی پایتخت است.

به هر روی این موضوع به این معنا نیست که درغرب پایتخت ،خریداران نمی توانند آپارتمان‌هایی با قیمت مناسب که به بازار فروش عرضه شده ‌اند، پیدا کنند.

درشرایط  کنونی بیشترین میزان عرضه آپارتمان های مسکونی با قیمت مناسب درمتراژ‌های ۴۰ تا ۷۰ مترمربع نیزبه طور عمده درمحدوده شرقی پایتخت  مناطق ۴ و ۸ وجنوب شرق تهران  تمرکز دارند و خریداران واحدهای مسکونی با قیمت مناسب درمتراژهای بالاترافزون بر این محدوده ‌ها می‌توانند در مناطق غربی  تهران نیز این آپارتمان‌ها را برای خرید جست و جو کنند.

 نکته مهم ‌تردراین خصوص آن است که تشخیص اینکه قیمت کدام آپارتمان‌ها به‌ طور نسبی مناسب ‌تراست ،در مقایسه با میانگین قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های مشابه در همان منطقه صورت می‌گیرد، بنابراین اگرچه ممکن است در برخی مناطق ،قیمت پیشنهادی آپارتمانی بالا باشد ، اما در مقایسه با سایر واحد ‌های مشابه در همان منطقه ، قیمت این آپارتمان می‌تواند مناسب و خرید آن مقرون به صرفه باشد.

اگر شما هم جز افرادی هستید که آپارتمان با قیمت مناسب در محدوده مناطق شرقی تهران را جست و جو می کنید ، پس با مجله دلتا

همراه باشید تا به گشت زنی در محدوده شرقی تهران ،آپارتمان قیمت مناسب خود را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…