خبر تازه برای تایید شدگان طرح ملی مسکن

۳
2
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
با آغاز ارسال پیامک به تایید شدگان طرح ملی مسکن، متقاضیان باید به واریز ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان آورده اقدام کنند.
ثبت نام طرح ملی مسکن

براساس پایش متقاضیان و ثبت نام کنندگان طرح ملی مسکن ، استان‌های اردبیل با ۶۶ درصد، خوزستان با ۶۴ درصد، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه با ۶۲ درصد، بیشترین درصد ثبت نام کنندگان واجد شرایط را به خود اختصاص داده‌اند. استان‌های سمنان با ۳۵ درصد، خراسان جنوبی با ۳۹ درصد و مرکزی با ۴۱ درصد نیز از کمترین افراد واجد شرایط این طرح برخوردار بوده‌اند.

به گزارش مجله دلتا، محمود محمودزاده معاونت وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه در استان تهران نیز ۴۶.۵ درصد از افراد ثبت نام کننده واجد شرایط بوده‌اند، افزود: از دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۹۸ ارسال پیامک به متقاضیان واجد شرایط آغاز خواهد شد و این افراد پس از دریافت پیامک، باید از طریق سامانه طرح ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند. همچنین با مراجعه واجدان شرایط به ادارات راه و شهرسازی در سایر استان‌ها، مدارک مربوط به سابقه سکونت آن‌ها و دیگر مستندات بارگذاری شده کنترل خواهد شد.

محمودزاده در ادامه افزود: آورده متقاضیان در طرح ملی مسکن ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان بر اساس مساحت واحد است، ضمن اینکه ۱۰۰ میلیون تومان وام به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به این‌که در شهرهای جدید ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمت زمین از متقاضیان دریافت می‌شود، گردش مالی طرح ملی مسکن را ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد. وی همچنین از امکان ثبت اعتراض افرادی خبر داد که پیامک تایید به آن‌ها ارسال نمی‌شود و گفت: این افراد از اول اسفند ماه می‌توانند با مراجعه به سایت طرح ملی مسکن نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

گفتنی است بر اساس ابلاغیه‌ای مقرر شده که ادارات کل، شرکت عمران و بنیاد مسکن آدرس مراجعه ثبت نام کنندگان واجد شرایط طرح ملی مسکن را در هر شهر اعلام کرده و در سامانه درج خواهند کرد.

۳ دیدگاه

  1. سعدی

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۴:۵۶ ب٫ظ

  2. ثامن

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۹ ب٫ظ

  3. یوسفی

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…