۵ دلیل برای خرید لباس مشکی

۸
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خیلی از ما کمد لباسمان پر از لباس‌هایی با رنگ تیره، به ویژه رنگ مشکی است و مهم‌ترین دلیلمان برای انتخاب رنگ مشکی هم این است که مشکی به همه چیز می‌آید! در این مطلب قرار است 5 دلیل برای خرید لباس مشکی را به شما بگوییم.
لباس مشکی

لباس مشکی

یکی از گزینه‌های ضروری که هر فرد باید در کمد لباس‌های خود داشته باشد، پیراهن مشکی است. در ادامه این مطلب مجله دلتا، ۵ دلیل به شما خواهیم گفت تا برای خرید لباس مشکی اطمینان حاصل کنید.

  • لباس مشکی ؛ مناسب شیک پوش‌ها

مشکی (سیاه) رنگی خنثی است که با پوشیدن آن ظاهری فریبنده خواهید داشت. پیراهن مشکی را می‌توانید در هر مراسمی بپوشید، محل کار، مهمانی، تفریح و … .

پیراهن سیاه را می‌توان با سایر پوشاک مشکی ست کرد و ظاهری ساده داشت. اما چنانچه می‌خواهید کمی تضاد ایجاد شود، می‌توانید لباس سیاه خود را با سایر رنگ‌ها و تمام سبک‌های پوشاک هماهنگ کنید. لباس سیاه با شلوار جین، کتان و دامن هماهنگ می‌شود.

  • مشکی؛ رنگ انعطاف پذیر

همه افراد با هر نوع پوستی، از جمله روشن، سبزه، گندمی و تیره می‌توانند لباس سیاه بپوشند و زیبایی خود را حفظ کنند.

این رنگ بسیار جذاب و اسرارآمیز است. می‌توانید تمام مدل‌های لباس مجلسی و انواع مختلف پارچه را برای لباس‌های مشکی خود در نظر بگیرید. همچنین در انتخاب زیورآلات نیز محدودیتی نخواهید داشت. با توجه به فرم بدن خود، می‌توانید انواع گردنبند، دستبند، گوشواره و انگشتر را با پیراهن مشکی ست کنید.

پیراهن سیاه

  • ضد لک

یکی از مشکلاتی که در مهمانی‌ها پیش می‌آید، ریختن مواد غذایی یا نوشیدنی روی لباس است. اگر وسط مهمانی، چند قطره چربی روی لباس مشکی بچکد نگران نباشید، زیرا پیراهن سیاه لکه‌ها را نشان نمی‌دهد و می‌توانید آن را چند بار به تن کنید.

  • تکراری نمی‌شود

حتی اگر در تمام فصل‌های سال لباس سیاه بپوشید، هیچکس متوجه تکراری بودن لباس شما نمی‌شود. می‌توانید برای ایجاد تضاد رنگ، از کمربندهای رنگی کمک بگیرید یا زیورآلات خود را تغییر دهید.

  • شما را لاغر نشان می‌دهد

بر خلاف رنگ‌های روشن، رنگ‌های تیره شما را لاغرتر نشان می‌دهند. با پوشیدن لباس سیاه نگران اینکه چاق دیده شوید نباشید. علاوه بر این، لباس مشکی عیوب  بدن را می‌پوشاند.

پیشنهاد مطالعه: اگر می‌خواهید با شیوه لباس پوشیدن افراد لاغر آشنا شوید “لباس مجلسی مناسب لاغرها” را مطالعه کنید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۷:۵۹ ب٫ظ

  2. ثامن

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۳ ق٫ظ

  3. روزبهانی

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۲۷ ق٫ظ

    متشکرم

    پاسخ

  4. صلابت

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ در ۷:۳۸ ب٫ظ

  5. اسکندری

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ در ۴:۴۵ ب٫ظ

    perfect

    پاسخ

  6. جعفری

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ در ۴:۳۰ ب٫ظ

    سپاس از مطالب مفید سایت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…