گرجستان را بهتر بشناسیم!

۶
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه

خرید ملک در گرجستان ! مطمئن باشید که این پیشنهاد ارزش بررسی دارد! پر بیراه نیست اگر گرجستان را سرزمین هزارنقش و هزار رنگ بنامیم. کشوری که در سال های اخیر به مقصد  تعداد زیادی از گردشگران سراسر دنیا از جمله ایرانی ها تبدیل شده است. گرجستان  مانند کشورهایی همچون ترکیه و قبرس دارای دو پهنه فرهنگی و جغرافیایی آسیایی و اروپایی است و این زیبایی آن را دو چندان می کند.

در سال های اخیر، به موازات افزایش میزان سفر ایرانیان به گرجستان ، موضوع خرید املاک و اخذ اقامت در این کشور به موضوعی مهم وپرطرفدار تبدیل شده است.گرجستان از لحاظ شرایط زندگی، وضعیت اقتصادی و به ویژه آرامش حاکم بر آن، مورد توجه تعداد زیادی از ایرانیان برای سرمایه گذاری، خرید ملک و حتی اقامت  قرار گرفته است.

خرید ملک در گرجستان

موقعیت جغرافیایی گرجستان که بخش­ هایی از هر دو قاره اروپا و آسیا را در برگرفته موجب شده تا مقامات تفلیس، عضویت در اتحادیه اروپا را با جدیت دنبال کنند. این کشور در حال حاضر عضو ناظر در اتحادیه اروپا و ناتو نیز هست. حتی قوانین گرجستان همچون قوانین اتحادیه اروپا است. امنیت و آرامش این کشور موجب تأمین امنیت سرمایه گذاری است.

 آب و هوای معتدل،یکی دیگر از عواملی  است که سبب جذب مهاجران فراوانی به این کشور می شود. اقتصاد گرجستان بیشتر بر پایه کشاورزی است و این به دلیل داشتن آب و هوای مساعد و معتدل است.  همچنین معادن فراوان و صنعت گردشگری نیز از منابع در آمدی گرجستان است.

بهشت گرجستان

در سال های اخیر در  بین ایرانیان نیز،  گرجستان به مقصدی برای مهاجرت تبدیل شده است.به ویژه این که سفر به این کشور برای شهروندان ایرانی بدون دریافت ویزا امکان پذیر است.

در این میان، مسکن یکی از اولویت­ های مهم افرادی است که قصد اقامت دائم یا توریستی در این کشور را دارند. چرا که علاوه بر آسودگی خیال هنگام سفر به گرجستان، یکی از راه­ های اخذ اقامت، خرید ملک در گرجستان است. بدین ترتیب که پس از خرید ملک در گرجستان ، با رعایت شرایطی امکان اخذ اقامت موقت یک ساله میسر خواهد شد. پس از ۵ سال تمدید اقامت  گرجستان (موقت) می توان درخواست اقامت دائم گرجستان را ارائه کرد و پس از اخذ اقامت دائم گرجستان می توانید فرم درخواست اخذ گذرنامه این کشور را تسلیم اداره مهاجرت کنید.

درصورت نداشتن پرونده کیفری و تایید صلاحیت، پاسپورت این کشور به شما اعطا خواهد شد. بنابراین اگر قصد مهاجرت و اقامت در گرجستان را دارید، خرید ملک در گرجستان گزینه قابل توجهی است. همچنین مالکیت ملک خریداری شده به طورکامل به شما تعلق می گیرد. یعنی حتی برای خرید ملک نیازی به اقامت یا اخذ مجوز ندارید.

بهترین منطقه گرجستان

خرید ملک در باتومی گرجستان

در میان مناطق گوناگون این کشور زیبا، باتومی که به عنوان بهترین منطقه گرجستان شناخته می شود جایگاه ویژه ای دارد. باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان و یکی از زیباترین و جذاب ترین مناطق  آن است. خرید ملک در باتومی این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. بازار مسکن و ملک در این شهر بسیار پررونق است.

خرید ملک در باتومی

فرودگاه بین المللی باتومی

باتومی شهری بندری در جنوب غربی گرجستان است. این شهر زیبا، در کرانه دریای سیاه قرار دارد.آب وهوای آن معتدل است و پوشش گیاهی متنوعی از گل ها، گیاهان و درختان دارد. همین امر موجب شده تا درتمام فصول سال،  مورد توجه مسافران  باشد. باتومی  از زیباترین و توریست پذیرترین بنادر و شهرهای ناحیه قفقاز محسوب می شود. شهری که با آمیزه­ ای جذاب از ساختمان های قدیمی و جدید، بناهای تاریخی دیدنی ، سواحل سفید و معماری سنتی مناظری چشم نواز دارد.

 بیشتر بخوانید: در سفر به گرجستان کجا برویم؟

 از جمله جاذبه های گردشگری باتومی می توان به باغ گیاه شناسی باتومی، بلوار باتومی، میدان پیازا و اروپایی شهر، ساعت ستاره شناسی، برج الفبا، دلفیناریوم و پارک آبی اشاره کرد. همچنین رستوران ها، مراکز تفریحی زیبا و باغ های زیبا به ویژه در فصل بهار آن را به مقصدی ایده آل تبدیل می­کند.

اقامت در گرجستان

علاوه بر اینها،باتومی شهر امنی است و میزان جرم وجنایت در آن پایین است.این شهر ساحلی از امکانات بسیار پیشرفته ای برخوردار است.  آب و هوای معتدل، امنیت، جذابیت بصری و تفریحات شهری متنوع موجب شده تا باتومی یکی از بهترین گزینه­ های سفر، مهاجرت و اقامت نیز باشد.

وضعیت مسکن در باتومی هر ساله با شتاب قیمت مواجه شده است و رشد سریعی دارد. همین امر موجب شده تا سرمایه گذاری حوزه املاک سودی قابل توجه داشته باشد و خرید ملک در باتومی به گزینه ای محبوب در میان ایرانیان بدل شود. در باتومی  بیشتر املاک، پیش فروش می شوند.کیفیت و قیمت ملک در باتومی بر مبنای نزدیکی به دریا یا رودخانه و منظره آن، میانه شهر ومحله ­های شلوغ و در آخر کوهپایه و خارج از شهر متفاوت است.

باتومی

 خرید ملک در گرجستان را با املاک دلتا تجربه کنید!

برای کسب اطلاعات به روز در این باره، مشاوران  سایت بین المللی دلتا  تازه ترین و به روز ترین اطلاعات را درباره خرید ملک در گرجستان و باتومی در اختیار شما  می گذارند. با توجه به تغییر قوانین اخذ اقامت از طریق خرید ملک از مشاوره مشاوران و متخصصان دلتا بهره ببرید تا از روزآمدترین اطلاعات درباره بازار مسکن و قیمت ملک در گرجستان و به ویژه شهر باتومی مطلع شوید.

خرید ملک در باتومی گرجستان

 

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۸:۵۴ ق٫ظ

    قیمت املاک در ۵ شش ماه گذشته در باتومی و حومه آن رشد زیادی داشته با این حال خانه های متراژ پایین اما زیبایی داره

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ در ۹:۰۰ ق٫ظ

    زمستان بسیار سردی داره که سرماش تا اوایل اردیبشهت طول می کشه اما تابستان و پاییزش واقعا رویاییه مخصوصا جنگل ها و ساحل دریای سیاه

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ در ۱:۳۹ ب٫ظ

    کسی که به باتومی بره با اون خیبان های دیدنی و طبیعت قشنگ اطرافش دیگه دبی و استانبول و آنتالیا یادش میره!

    پاسخ

  4. مینا

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ در ۹:۲۵ ق٫ظ

    جالب بود.برنامه سفر تابستان امسال مشخص شد البته اگر بودجه اش تامین بشه 🙂

    پاسخ

  5. مرجانی

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ در ۹:۰۲ ق٫ظ

    در این بازار بی ثبات و پرنوسان، خرید ملک در هرجایی به جز ایران به صرفه تر است

    پاسخ

  6. سلطانی

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ در ۸:۴۹ ق٫ظ

    گرجستان کشور بسیار آرام با مردمانی خوش اخلاق و همساز است. اما برای سرمایه گذاری در آن به ویژه خرید یا اجاره اماکن تجاری باید حتما تحقیق کافی انجام شودو از مکان یابی و شناخت فصل تجای و پرتوریست غافل نشویم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…