ویژگی های کیف پول مناسب

۳
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هنگام انتخاب رنگ کیف در نظر داشته باشید که در چه موقعیتی می‌خواهید از آن استفاده کنید.
کیف پول

کیف پول وسیله‌ای کاربردی است که در طرح‌های مختلف در بازار موجود است . تنوع زیاد در انواع این کیف باعث می‌شود هنگام خرید آن دچار سردرگمی شوید. در این مطلب مجله دلتا مهم‌ترین ویژگی‌هایی را که هنگام انتخاب و خرید کیف پول باید در نظر بگیرید به شما یادآور می‌شویم.

  • اندازه کیف پول

در اولین قدم باید به خاطر داشته باشید که کیف پول، معمولا داخل جیب پالتو، شلوار یا کیف دستی قرار می‌گیرد، بنابراین بهتر است مدل ساده و کم حجم انتخاب کرده تا بتوانید به راحتی آن را حمل کنید.

اما اگر می‌خواهید کیف پول را در دست بگیرید، اندازه‌های بزرگ‌تر و مستطیلی آن را خریداری کنید تا بتوانید علاوه بر کارت، اسکناس، قبض و … لوازمی مانند دسته کلید یا گوشی همراه را نیز داخل آن قرار دهید.

  • کیف پول چرم و برزنت

در نظر داشته باشید که قرار است کیف پول را برای مدت طولانی مورد استفاده قرار دهید، پس اگر کمی هزینه کنید ضرر نخواهید کرد. ممکن است یک کیف با قیمت بالاتر سال‌ها کیفیت خود را حفظ کند. به شما توصیه می‌کنیم کیف پول چرم یا برزنت را به عنوان یکی از گزینه‌ها در نظر داشته باشید.

کیف چرم

  • انتخاب رنگ مناسب

هنگام انتخاب رنگ کیف در نظر داشته باشید که در چه موقعیتی می‌خواهید از آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید در محیط‌های کاری و اداری از کیف پول خود استفاده کنید، بهتر است رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و سورمه‌ای را برگزینید. این رنگ‌ها علاوه بر اینکه با سایر لباس‌ها و اکسسوری‌های ست می شوند ، لکه‌ها را کم‌تر نشان می‌دهند و تیره نمی‌شوند.

همچنین اگر کیف را داخل کیف‌دستی قرار نمی‌دهید و آن را به تنهایی در دست حمل می‌کنید می‌توانید از رنگ‌های روشن و برجسته مانند کرم، طوسی و سفید نیز بهره ببرید.

  • کیفیت کیف

آخرین و مهم‌ترین نکته‌ای که در این مطلب در مورد ویژگی یک کیفِ پول مناسب به شما می‌گوییم، توجه به کیفیت آن است.

یک کیف خوب باید کاربردی بوده و فقط جنبه تزیینی نداشته باشد. به داخل کیف به خوبی توجه کنید و ابعاد محفظه‌های آن را با توجه به نیاز خود، متناسب با اندازه کارت اعتباری، اسکناس و سایر وسایل ضروری بررسی کنید. همچنین به قسمت‌های دوخته شده یا چسب زده دقت کنید تا از پاره نبودن آن مطمئن شوید.

با در نظر گرفتن گزینه‌های بالا می‌توانید کیف مناسب خود را تهیه کنید.

۳ دیدگاه

  1. مسعود

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۶:۱۱ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۰۳ ب٫ظ

  3. سعدی

    ۹ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…