۳ اشتباه در پوشیدن کفش مردانه

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین گزینه برای ست کردن با کت و شلوار کفشی است که ظاهری رسمی داشته باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم به جای پوشیدن کفش ورزشی، کفش چرم یا ورنی به رنگ مشکی، قهوه‌ای یا سرمه‌ای را امتحان کنید.
اشتباه در پوشیدن کفش مردانه

اشتباه در پوشیدن کفش

کفش یکی از پوشیدنی‌های ضروری است که از پا در برابر گرما، سرما، بیماری و آسیب‌دیدگی محافظت می‌کند. ممکن است کفش‌هایی گران قیمت خریداری کنید اما با پوشیدن آن‌ها از ظاهر خود راضی نباشید، زیرا چند نکته را در نظر نگرفته‌اید. در این مطلب مجله دلتا به ۳ اشتباه در پوشیدن کفش مردانه اشاره می‌کنیم، تا با خودداری از آن نکات، ظاهری شیک داشته باشید.

کفش چرم مردانه

  • خواباندن کفش چرم

اصطلاح “خواباندن کفش” به حالتی گفته می‌شود که قسمت پشت کفش را تا می‌زنند و پاشنه پا را روی آن می‌گذارند که این معمولا در مورد کفش‌های چرم روی می‌دهد. این کار علاوه بر اینکه سبب کاهش عمر مفید کفش چرمی  می‌شود، ظاهری ناخوشایند نیز به وجود می‌آورد.

کفش لا انگشتی

  • کفش لا انگشتی و جین

شلوار جین جنسی ضخیم دارد و معمولا در هوای خنک برای گرم نگه داشتن پا با محافظت از اجسام خارجی پوشیده می‌شود. عده‌ای از افراد کفش لا انگشتی را با جین ست می‌کنند، اما با این انتخاب، همخوانی بین شلوار و کفش از بین می‌رود. کفش‌های لا انگشتی برای موقعیت‌های غیر رسمی مانند استفاده در کنار استخر، لب ساحل و آب و هوای گرم مناسب است.

اشتباه در پوشیدن کفش مردانه

پوشیدن کفش قایقی را برای ست کردن با شلوارهای جین به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کتونی مردانه

  • اشتباه در پوشیدن کفش کتانی با کت و شلوار

همانطور که می‌دانید کت و شلوار مخصوص مراسم رسمی، محل کار و مجالس مهمانی است. اگر می‌خواهید کت و شلوار بپوشید، از پوشیدن کفش کتانی و ورزشی خودداری کنید.

استایل رسمی مردانه

بهترین گزینه برای ست کردن با کت و شلوار کفشی است که ظاهری رسمی داشته باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم به جای پوشیدن کفش ورزشی، کفش چرم یا ورنی به رنگ مشکی، قهوه‌ای یا سرمه‌ای را امتحان کنید.

نکات گفته شده کلی است و ممکن است شخصی با سبک ظاهری خاص این موارد را رعایت نکند و به طرز هوشمندانه‌ای بتواند با ترکیب رنگ یا لباس‌هایی در طرح‌های خاص، ظاهری شیک داشته باشد. نظر شما چیست؟

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۰۴ ب٫ظ

  3. صلابت

    ۸ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۳۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…