آرایش چشم به سبک عربی

۵
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انواع آرایش چشم به سبک عربی را در این مطلب ببینید.
آرایش چشم عربی

در میکاپ عربی، آرایش چشم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این مطلب مجله دلتا تصاویری از مدل‌های مختلف آرایش چشم عربی را جمع‌آوری کرده‌ایم تا بیش‌تر با آن آشنا شوید و در صورت تمایل از آن ایده بگیرید.

آرایش خلیجی

سایه چشم

انواع سایه چشم‌ به رنگ‌های دودی، مشکی و قهوه‌ای تیره در آرایش چشم به سبک عربی به کار برده می‌شود تا روی چشم‌ها تاکید کرده و آن را برجسته کنند.

آرایش چشم عربی

پیش از زدن سایه چشم، روی پلک را با پرایمر به طور کامل بپوشانید تا آن را ثابت نگه دارد و زیر چشم نریزد.

آرایش چشم خلیجی

خط چشم

در آرایش چشم به سبک عربی خط چشم نقش پر رنگی دارد و برای حالت دادن به فرم چشم به کار می‌رود. خط چشم مشکی و قهوه‌ای برای روی پلک و زیر چشم و برای بزرگ نشان دادن آن، از مداد چشم سفید برای داخل چشم استفاده می‌شود.

خط چشم گربه ای

خط چشم گربه ای

خط چشم را از لبه‌های داخلی چشم کشیده و تا چند میلی‌متر بعد از گوشه خارجی چشم ادامه دهید. می‌توانید آن را به موازات ابرو و تا انتهای خط ابرو بکشید.

ریمل مژه

ریمل مژه

یکی دیگر از لوازم آرایشی که برای افزایش جذابیت آرایش چشم به سبک عربی به کار می‌رود، ریمل مژه است. از انواع ریمل حجم دهنده و بلند کننده برای پرپشت کردن مژه استفاده می‌شود. می‌توان برای برجسته‌تر دیده شدن چشم‌ها با سایه‌های براق مانند نقره‌ای، طلایی و صدفی گوشه‌های داخلی چشم را روشن کرد.

خط چشم

در بعضی از مدل‌های آرایش چشم به سبک عربی خط چشم را به صورت دو خطی نیز می‌کشند.

آرایش غلیظ

آرایش ابرو

برای افزایش جذابیت میکاپ، فرم دادن به ابرو نباید فراموش شود. با مداد ابرو مرزهای آن را تعیین و با سایه ابرو داخل آن را پر کنید.

  • آرایش غلیظ باعث می‌شود سن فرد بیش‌تر به نظر برسد، به همین دلیل این سبک و به ویژه آرایش چشم به سبک خلیجی به دختران جوان توصیه نمی‌شود.

۵ دیدگاه

  1. مسعود

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ در ۶:۱۴ ب٫ظ

    مرسی

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۵۲ ب٫ظ

  3. صلابت

    ۵ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۲۶ ب٫ظ

  4. یوسفی

    ۵ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۱:۱۵ ق٫ظ

  5. سعدی

    ۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۴:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…