مشاور موفق از نگاه مدیر املاک دلتا

۱
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه

 محمد تقوی مدیر آژانس های املاک دلتا و از چهره های شناخته شده و قدیمی صنف مشاوران املاک، در جلسه انتخاب آژانس برگزیده دلتا که بیست ویکم فروردین ماه ۹۷ با حضور کارکنان این مجموعه برگزار شد، نکاتی را ارائه کرد که در ادامه بخشی از آن را می خوانید:

 مشاور املاک موفق کیست؟

با توجه به این که در جلسه آغاز سال۹۷ علاوه بر مدیران آژانس، سرپرستان، مدیران معاملات و مشاوران برگزیده، شاهد حضور همه همکاران آژانس های املاک دلتا و دفتر مرکزی هستیم، لازم است به صورت مختصر به چند نکته اشاره کنم.

برای این که یک مشاور املاک موفق باشید باید توجه کنید که شما «کارمند» نیستید. در حقیقت هر کدام از شما یک کسب و کار دارید.  در املاک دلتا، مشاور آژانس یک «بیزینس من» یا تاجر است؛ مثل یک مشاور املاک مستقل که در بنگاه شخصی خود کار می کند.

اتفاقاً بسیاری  از این بنگاه های معاملات املاک، یک نفره اداره می شود. سرپرست آژانس و مدیر معاملات، «بیزینس من» هستند. شما کارمند نیستید و حقوق ثابت هم نمی گیرید. حتما شنیده و دیده اید که بسیاری از افراد وارد تجارت و کسب و کار می شوند اما چون روحیه تجاری و فعالیت در این حوزه را ندارند شکست می خورند و سرمایه اولیه خود را نیز از دست می دهند. این مساله در سطوح خرد و کلان قابل تعمیم است.از یک مغازه دار و صاحب سوپر مارکت بگیرید تا کارخانه داران بزرگ.

وقتی یک مغازه دار که سوپرمارکتی را اجاره کرده است، به هر بهانه ای از کار شانه خالی می کند، جمعه ها زود تعطیل می کند یا صبح به بهانه خواب بیشتر، کار خود را دیر شروع می کند  مشخص است که در این کسب و کار موفق نخواهد شد.

املاک دلتا

دوستان عزیز، خودتان را امتحان کنید! شما خودتان در هر سطحی، به تنهایی یک «بیزینس من» هستید. فرصت و میدانی برای شما در حوزه کسب و کار فراهم آمده است. از این فرصت استفاده کنید. خودتان را به روزها و ساعات کاری محدود نکنید. یک  فعال تجاری موفق کسی است  که  به عنوان نمونه حتی اگر مدیران بالادستی قصد داشته باشند که فعالیت کاری در روزهای جمعه را متوقف کنند به این فرایند اعتراض کند.

«بیزینس من» واقعی کسی است که معتقد باشد من دارم برای خودم کار می کنم و باید از هر فرصتی برای بهینه سازی فعالیت و افزایش درآمد استفاده کنم. اگر می خواهید موفق شوید و از لحاظ جایگاه و درآمد به مراتب بالایی برسید،خودتان را یک کارمند اداری با ساعت کاری محدود تصور نکنید. یکی از عواملی که باعث شده املاک دلتا  به یک مجموعه بزرگ، با سابقه و موفق در حوزه املاک تبدیل شود  رعایت همین نکته است.

جمعه، روزی مهم برای یک مشاور املاک

اکنون که در اولین ماه از سال جدید به سر می بریم برای خودتان هدف گذاری کنید و بگویید من در این ماه باید موفق باشم.  باید بتوانم به جای ۸ ساعت ۱۲ساعت کار کنم، روز جمعه را از دست ندهم. این اصل را هرگز فراموش نکنیم که در کار ما جمعه بهترین روز کاری محسوب می شود. همه مشتری ها(چه خریدار و چه فروشنده) از این که بازدید ملک در روز جمعه باشد استقبال می کنند چون محدودیت کاری ندارند، وقتشان آزاد است و در رفت و آمدهای مکرر برای بازدید با مشکل شلوغی خیابان ها مواجه نمی شوند.

البته خیلی از افراد هم این روحیه و توانایی چشم پوشی از تفریح و استراحت را ندارند. همه شما می توانید جزو نفرات برتر املاک دلتا باشید و سطح درآمدی خود را بالا ببرید به شرط این که بیشتر فکر کنید،خلاقیت داشته باشید و بیشتر برای کارتان وقت بگذارید.

 تولد دوباره وب سایت و مجله دلتا

 رونمایی از  نسخه جدید وب سایت ملکی دلتا در اول بهمن ماه سال ۱۳۹۶ صورت گرفت. دراین مدت با تلاش دوستان واحدهای مختلف به ویژه نرم افزار و آی تی، ایرادات سایت را بر طرف کرده ایم. اکنون سایت دلتا سراسر کشور را پوشش داده و حتی بخش «بین الملل» آن را نیز فعال کرده ایم. در حقیقت تولد سایت دلتا از امروز خواهد بود.

با تلاش همکاران واحدهای مختلف نرم افزار ،سخت افزار،  مجـله دلتـا و شبکه های اجتماعی حرکتی آغاز شده است که می بایست با تلاش شما در آژانس های املاک دلتا تکمیل شود. بخش مهمی از تامین محتوای سایت ملکی دلتا در حوزه  خرید، فروش و رهن و اجاره با شماست.

از این طریق هم مشتری جذب  می کنید و هم به خانواده املاک دلتا که شما هم جزوی از آن هستید کمک می کنید. ما اهداف بزرگی برای سایت طراحی کرده ایم و مطمئنم که با یاری  شما و سایر همکاران به آن خواهیم رسید وقتی سایت دلتا رشد کند شما اولین بهره برداران  آن خواهید بود. مدیران آژانس و مدیران معاملات حتما در این خصوص فعالیت داشته باشند و سایر کارکنان را هم به مشارکت بیشتر ترغیب کنند.

ِِDelta

 اطمینان دارم که سال جدید، سالی سرشار از تحول مثبت وموفقیت برای ایرانیان و مجموعه دلتا خواهد بود. هدف گذاری و برنامه ریزی مرحله ای برای کارها را فراموش نکنید. نیروهای کارآمدی را هم در حوزه های مختلف به مجموعه اضافه کرده ایم که با کمک آنها می توانیم تحول بزرگی ایجاد کنیم. با نظارت واحد CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) فرایند ارتباط موثر با مشتری را ادامه دهید. مشتری نباید احساس تنها بودن داشته باشد حتی پس از انعقاد قرارداد و پایان معامله هم با مشتری در ارتباط باشید و از ایرادات احتمالی عذرخواهی کنید.

در  همیـن ارتباط بخوانیـد:
دلالی علمی املاک در ایران از نگاه محمد تقوی

از آرزو تا واقعیت: درآمد باور نکردنی یک مشاور املاک!

یک نظر

  1. حسين روزبهانى

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ در ۷:۳۸ ب٫ظ

    سلام
    لطفاً راه کار های مثبت وآموزنده بیشتری برای مشاورین درج شود با تشکر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…