هتل المپیک تهران

۰
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
هتل المپیک جایگاه ویژه‌ای در صنعت هتلداری دارد. موقعیت مکانی مناسب آن موجب شده تا مسافران و توریست‌های خارجی بسیاری این هتل را انتخاب کنند.
هتل المپیک

هتل المپیک در شمال غرب تهران واقع شده است. مشرف‌ به پارک جنگلی چیتگر است و چشم‌اندازی متفاوت به دماوند و رشته‌کوه‌های البرز دارد. دسترسی خوبی هم به دریاچه‌ چیتگر دارد و با اینکه کمتر از ده سال از تولدش می‌گذرد، از محبوب‌ترین جاهای تفریحی برای مردم تهران است. از سویی هتل المپیک تا فرودگاه امام خمینی و فرودگاه مهرآباد هم راهی ندارد و بزرگراه‌های اصلی شهر نیز به آنجا نزدیک است.

هتل المپیک تهران

هتل المپیک هتلی چهار ستاره است. در آذر ماه سال ۱۳۸۰ در شمال غرب تهران، با منظره‌ای بی‌نظیر از دماوند، بلندترین قله کوهستان البرز افتتاح شد و آب و هوای درجه یکی دارد. ۱۰۰ فضای اقامتی‌اش را با دکوراسیونی شیک و مدرن و کلیه خدمات رفاهی و اقامتی به روز دنیا ارائه می‌دهد و از فضای آرام و دلنشین دریاچه چیتگر، مسافت کوتاهش تا فرودگاه امام خمینی و مهرآباد، شاهراه‌های اصلی پایتخت و همینطور از استانداردهای جهانی حسابی بهره برده است.

آدرس هتل المپیک کجاست

هتل المپیک جایگاه ویژه‌ای در صنعت هتلداری دارد. موقعیت مکانی مناسب هتل موجب شده تا بسیاری از مسافران و توریست‌های خارجی این هتل را انتخاب کنند. غیر از آن به دلیل وجود ورزشگاه آزادی تعداد قابل توجهی از ورزشکاران نیز در این هتل اقامت می‌کنند.

اتاق های هتل المپیک

مجموع ۱۰۰ باب فضای اقامتی در هتل المپیک تهران از ۹۷ اتاق دوبلکس و سه سوئیت رویال مجهز به سیستم تهویه مطبوع، امکانات صندوق امانات شخصی، تلفن، تلویزیون، کانال‌های ماهواره و کانال مخصوص پخش فیلم سینمایی، اینترنت پر سرعت، خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس و دیگر ملزومات ویژه هتل‌های ۴ ستاره تشکیل شده است. سوئیت دوبلکس و سوئیت رویال هتل المپیک بین مهمانان این هتل زبانزد است.

  • سوئیت دوبلکس

    سوئیت‌های دوبلکس با نما و دکوراسیون بسیار زیبا و با امکاناتی از قبیل: تلویزیون، یخچال، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات مرکزی، شبکه پخش فیلم سینمایی به‌صورت ۲۴ ساعته و یک معماری منحصربه‌فرد از شما پذیرایی خواهد کرد.

  • سوئیت رویال

    سوئیت‌های رویال هتل المپیک با چشم‌اندازی زیبا از فضای آرام و فرح‌بخش اطراف و همچنین با امکانات تلویزیون، یخچال، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات مرکزی و شبکه پخش فیلم سینمایی به‌صورت ۲۴ ساعته، اقامت بی‌نظیری را برای شما رقم خواهد زد.
    چطور به هتل المپیک برویم ؟

امکانات هتل المپیک

از بین امکانات متعدد هتل المپیک می‌توان به رستوران یاس ۲۴ ساعته، کافی شاپ، چایخانه سنتی با معماری منحصربه‌فرد، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۶۰۰ نفر، سالن کنفرانس با ظرفیت ۲۵۰ نفر، سالن‌های متنوع برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و سخنرانی، کافی نت، استخر و سونا، سالن بدنسازی، حمام سنتی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد و شطرنج، زمین چمن مصنوعی فوتبال، چندین فروشگاه، بانک، غرفه صنایع دستی، قنادی، صرافی، آرایشگاه، آژانس مسافرتی، درمانگاه و کادری مجرب و آزموده اشاره کرد.

همچنین هتل المپیک مجموعه ورزشی مجهزی هم دارد که شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن بدن‌سازی، حمام سنتی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد و شطرنج و زمین چمن مصنوعی فوتبال می‌شود. رستوران‌های ایرانی و فرنگی، سفره‌خانه سنتی و کافه، فروشگاه‌های صنایع‌دستی، آرایشگاه و بانک و قنادی از دیگر جذابیت‌های منحصربه‌فرد این هتل است.

امکانات هتل المپیک

آدرس هتل المپیک تهران

آدرس هتل المپیک: تهران – جنب درب غربی استادیوم آزادی – هتل المپیک

چگونه به هتل المپیک برویم

برای اقامت در هتل المپیک تهران لازم است نکاتی را در نظر داشته باشید.

  • اتاق‌های این هتل فاقد سرویس بهداشتی ایرانی است.
  • نرخ اتاق برای مسافران خارجی به دلار محاسبه می‌شود. (حتی اگر یکی از همراهان نیز خارجی باشد قیمت به دلار محاسبه خواهد گردید).
  • استفاده از سونا و جکوزی فقط برای آقایان امکانپذیر است.
  • مجموعه آبی ویژه آقایان و ساعت کاری آن همه روزه به جز جمعه‌ها ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ و جمعه‌ها ساعت ۱۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰ است.

امکانات ورزشی

قوانین هتل

  • هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان بوده و سرویس اضافه به‌صورت تخت ارائه می‌شود.
  • پذیرش خانم تنها بلامانع بوده و همچنین صیغه نامه به هیچ عنوان مورد قبول نیست.
  • اعلام کنسلی از ۷۲ ساعت قبل از ورود مهمان، مبلغ شب اول سوخت خواهد شد.
  • هتل از پذیرش صیغه نامه معذور است.
  • پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان پذیر است.
  • قیمت‌های اعلام شده روی سایت برای رزرو مهمانان ایرانی است، جهت اطلاع از قیمت‌های دلاری تماس بگیرید.

برای آشنایی با بهترین هتل‌های تهران ، ایران و جهان به صفحه معرفی هتل‌های مجله دلتا مراجعه کنید.

سالن هگمتانه هتل المپیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…