تزئین خانه با ساده ترین وسایل

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خانه محیطی برای به دست آوردن آرامش است و با روشهای خلاقانه ای می توان این حس را در آن زنده تر کرد.
تزئین خانه

برای تزئین خانه با ساده ترین وسایل دم دست تنها به یک چیز نیاز دارید و آن بهره گیری از قوه خلاقیت خودتان است. شاید بارها به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توانید خانه را از این یکدستی و رنگ های کدر خالی کنید و با اضافه کردن چیزهای کوچکی به آن،طراوت و شادابی ببخشید. پاسخ به این سوال ها  آسان است و اگر شما انسان ایده پردازی باشید با کمترین هزینه حتی با دم دستی ترین وسایل نیز می توانید خانه خودتان را به بهترین نحو ممکن تزئین کنید. در این گزارش از مجله دلتا قصد داریم تا برخی از این وسایل ساده را که می تواند به تزئین خانه تان به شما کمک کند معرفی کنیم.

میز

میز یکی از عناصر زیبایی بخش خانه است که در صورت انتخاب درست می تواند شما را در تزئین هرچه بهتر منزلتان یاری کند. اگر نگاهی به اطراف خود بییندازید مطمنا بسیاری از وسایل ساده و غیر قابل استفاده را پیدا خواهید کرد تا بتوانید از آنها برای درست کردن میز خود استفاده کنید. یکی از این وسیله های بسیار ساده و دم دستی که در اغلب خانه ها پیدا می شود تایر اتومبیل های به درد نخور است که دیگر کارآرایی خود را از دست داده است. شما می توانید با طرفندی هوشمندانه یکی از این تایرها را تمیز کرده و با استفاده از طناب های قطور موجود در بازار برای خود میز زیبایی را تولید کنید. اما پیشنهاد دیگری هم برای شما داریم و آن استفاده از این وسیله به عنوان محلی برای نگه داری چترهای  اهالی خانه شماست. شما می توانید با ایجاد برشهایی کوچک بر سطح تایر محل مناسبی برای قراردادن چترهای خود بسازید.

تزئین خانه

کتابخانه

کتابخانه ها یا قفسه های شبیه به آن در خانه علاوه بر نقش مهمی که در علاقه مند سازی افراد به مطالعه برعهده دارند یکی از وسایل دکوراتیو ساده و زیبا به شمار می آیند که می تواند با کمترین امکاناتی از ساده ترین وسایل درست شده و به زیباسازی خانه شما کمک کند. پس اگر در خانه تان مقداری رنگ دارید که مدتهاست بدون استفاده در گوشه ای از انباری تان خاک می خورد همین الان دست به کار شوید و با ادغام آنها با جعبه های خالی چوبی کتابخانه ای زیبا برای نگه داری کتب ووسایل تزئینی خودتان درست کنید.

تزئین خانه با وسایل ساده

کوسن

کوسن ها نقش بسیار مهمی دردکوراسیون خانه دارند که به راحت ترین شکل ممکن با ساده ترین وسایل درست می شوند. حتما درکمد خود لباسهایی دارید که دیگر از آنها استفاده نمی کنید همین الان دست به کار شوید و با دوختن یک روکش زیبا شکل قدیمی کوسن هایتان را بری همیشه تغییر دهید.

تزئین خانه با کوسن

بشقاب برای تزئین خانه

اگر همین حالا سری به کابینتهای آشپزخانه خود بزنید ممکن است در گوشه ای از آن بشقاب هایی را پیدا کنید که به علت قدیمی شدن طرح و نقش یا شکسته شدن چندتایی از آنها دیگر از آن استفاده نمی کنید. دراین صورت بهترین راه کار برای خلاصی از شر چنین چیزهایی استفاده خلاقانه و هنرمندانه از آنهاست. به این شکل که با ایجاد طرح هایی زیبا و شکیل همچون شکل گلها، چهره های آبستره و انتزاعی یا حتی ایجاد خطوط رنگی آنها را به یک شی تزئینی بسیار زیبا برای دیوار سالن و اتاق های خود تبدیل کنید.

دکوراسیون داخلی

با اندکی تفکر خلاقانه می توان به این نتیجه رسید که تزئین خانه  و ایجاد دکوراسیون نو با اندکی حوصله و به کاربردن وسایل ساده و دم دستی هم قابل اجراست.

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…