لباس مجلسی مناسب لاغرها

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب لباس مجلسی مناسب کمک می‌کند استایلی بی نقص داشته باشید.
لباس مجلسی

لباس مجلسی

لباس مجلسی به انواع مدل‌های پوشاک از جمله شومیز، پیراهن ماکسی، لباس کوتاه، کت و دامن و … که در مراسم‌های مهم و مهمانی‌ها می‌پوشند گفته می‌شود. در این مطلب مجله دلتا شما را در انتخاب لباس مجلسی مناسب راهنمایی می‌کنیم.

هر شخص فرم بدنی منحصر به فردی دارد و باید با توجه به اندام خود لباس مناسب تهیه کند. در کل می‌توان افراد را به فرم‌های گرد، بیضی، مستطیل، ساعت شنی و مثلث دسته بندی کرد. بیش‌تر افراد به اشتباه فکر می‌کنند اگر اندامی لاغر و بی انحنا داشته باشند نمی‌توانند لباس مناسب بپوشند و دچار نا امیدی می‌شوند؛ اما اگر چند نکته را در نظر بگیرید، می‌توانید ظاهری شیک و جذاب داشته باشید.

صرف نظر از قد بلند یا کوتاه قامت بودن، انتخاب لباس مناسب در کنار استفاده از اکسسوری‌های جذاب برای افراد کاری بسیار راحت است. اول در نظر بگیرید که لباس را برای چه مراسمی می‌خواهید. در زیر چند پیشنهاد مناسب موقعیت‌های مختلف، برای شما داریم.

شومیز

شومیز

اگر می‌خواهید لباس مجلسی خود را در مراسم‌های غیررسمی مانند تولد یا دورهمی بپوشید، استفاده از شلوار‌ جین جذب به همراه کفش پاشنه بلند و یک شومیز به جذابیت شما کمک خواهد کرد. برای افزودن جذابیت بر جزئیات تاکید کنید، برای این کار ‌می‌توانید شومیزی با طرح‌های برجسته بپوشید. گردنبندهای بزرگ را بر گردن بیاندازید.

  • برای اینکه بیش از حد لاغر به نظر نرسید، لبه‌های پایین شومیز را داخل شلوار بگذارید و آن را به صورت پفی حجم دهید.

لباس سفید

رنگ

به رنگ لباس توجه داشته باشید و با شناخت تاثیر هر رنگ، از آن استفاده کنید. لباس مجلسی با رنگ روشن، بر خلاف رنگ‌های تیره فرد را چاق نشان می‌دهد. رنگ‌های شاد استایلی چشمگیر و جذاب به شما می‌بخشد. رنگ‌های صورتی، آبی نوزادی، کرم و مهم‌تر از همه سفید، شما را چاق‌تر نشان می‌دهد. برای کوچک نشان دادن موضعی بخشی از بدن می‌توانید برش‌های تیره را در آن قسمت در نظر بگیرید. اگر در ترکیب رنگ دچار سردرگمی شده‌اید، پیشنهاد ما به شما استفاده از طوسی، کرم، سفید است. رنگ‌های خنثی با سایر رنگ‌ها ست می‌شوند و شلوغی ایجاد نمی‌کنند.

  • دستمال گردن استایل شما را تجملی می‌‎سازد و با پوشاندن گردن ، بالا تنه را عریض‌تر نشان می‌دهد.

دامن

دامن

اما اگر به شلوار علاقه ندارید، پوشیدن دامن یکی دیگر از روش‌هایی است که برای تو پُر نشان دادن خود می‌توانید از آن بهره بگیرید. دامن تا زیر زانو و چین دار، پاهای لاغر را پوشش می‌دهد و ظاهری شیک به شما می‌بخشد.

لباس مجلسی چند لایه

چند لایه لباس روی هم بپوشید. مسلما افزودن چند لایه پارچه یا لباس روی هم به پُر نشان دادن شما کمک خواهد کرد. البته از پوشیدن چندین لباس ضخیم روی هم خودداری کنید تا تناسب ظاهری شما بر هم نریزد. اگر به این شیوه لباس می‌پوشید به هارمونی و هماهنگی رنگ دقت کنید و بیش از ۳ رنگ را با هم ترکیب نکنید. رنگ‎‌های مکمل کنتراست به وجود می‌آورد و رنگ‌های هم خانواده هارمونی ایجاد می‌کند.

  • در فصل‌های گرم که نمی‌توانید چند لایه لباس روی هم بپوشید، لباس‌های طرح دار به شما کمک می‌کند تا چاق‌تر دیده شوید. خطوط راه‌راه و عمودی، چهارخانه، اشکال گرد و رنگارنگ جلوه‌ای حجیم به استایل می‌دهد.

لباس مجلسی 2020

لباس مجلسی بلند

پیراهن مجلسی بلند به افرادی با قامت کوتاه کمک می‌کند کشیده‌تر به نظر برسند. سعی کنید لباس ‌های ساده بپوشید و از پوشیدن پیراهن‌هایی با برش‌های افقی خودداری کنید

لباس کوتاه

لباس مجلسی کوتاه

اگر از دسته افراد لاغری هستید که قد بلندی دارید، لباس مجلسی کوتاه به ایجاد تناسب در ظاهر شما کمک خواهد کرد. کفش‌ تخت، مدل موی باز به عنوان مکمل استایل شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. هم‌چنین می‌توانید از کمربندهای ظریف روی لباس خود کمک بگیرید و برشی فرضی روی کمر ایجاد کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ بهمن ۱۳۹۹ در ۷:۳۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۰۸ ب٫ظ

  3. فتحی

    ۲۹ دی ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…