خرید آپارتمان در منطقه ۴ تهران

۰
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
منطقه 4 تهران به علت داشتن امکانات شهری مناسب، می‎تواند محیط خوبی را برای زندگی فراهم کند.
خرید آپارتمان در منطقه 4

خرید آپارتمان در منطقه ۴ تهران چه مزیت هایی دارد؟

گاهی اوقات برای خرید آپارتمان باید زمان بسیاری را صرف کرد. زیرا خرید و انتخاب خانه از جمله‎ی کارهای مهمی است که قبل از هر اقدام بایستی تمام جوانب آن مورد تحقیق و بررسی قرار بگیرد. جنبه‎هایی هم‎چون موقعیت جغرافیایی ملک، دسترسی به وسایل نقلیه‎ی عمومی همچون BRT و خطوط مترو، میزان دسترسی به فضای سبز، مراکز آموزشی، تفریحی و…

 قبل از خرید ملک اگر این موارد بررسی نشود، بعدها می‎تواند مشکلات بسیار زیادی ایجاد کند اما توجه به این موارد می‎تواند شما را در خرید بهترین خانه با توجه به علایق و نیازهایتان راهنمایی کرده و در سایه‎ی این انتخاب خوب زندگی آرامی را برایتان به ارمغان بیاورد.

موقعیت جغرافیایی

منطقه ۴ تهران از شمال با منطقه ۱، از جنوب با مناطق ۷ و ۸، از غرب با مناطق ۱ و ۳ و از شرق با مناطق ۱،۳،۷،۸ و ۱۳ هم مرز است. این منطقه در گذشته محلی برای باغداری و کشاورزی ساکنان بوده که بعدها در بخش‎های خاصی از این محدوده بافت‎های مسکونی ایجاد شده است.

امکانات عمومی

به گزارش مجله دلتا، منطقه ۴ تهران در قسمت شمال شرقی این شهر واقع شده و جزو مناطقی است که از نظر امکانات عمومی نمره قابل قبولی می‎گیرد.  از جمله‎ی مهمترینِ این امکانات، می‎توان به وجود مراکز تفریحی و فضاهای سبز اشاره کرد. این منطقه با بیش از ۲۵ بوستان از شرایط خوبی به لحاظ پوشش گیاهی، درختان و همین طور وجود مراکز تفریحی برخوردار است. بوستان های پامچال، شادی و پیامبر اعظم (ص) از این جمله‎اند.

داشتن فضای سبز و بوستان‎های متنوع در این منطقه می‎تواند یکی از عوامل مهم در انتخاب خرید خانه باشد. زیرا با وجود چنین فضایی مشکلات حاصل از  زندگی آپارتمانی و عدم دسترسی کودکان و افراد سالخورده به هوای آزاد مرتفع می‎شود و شما را از داشتن هوای سالم بهره‎مند می‎کند. همچنین وجود چنین بوستان هایی در گذران اوقات فراغت و تفریح کودکان، افراد سالمند و خانواده‎هایشان بسیار مفید است، پس با توجه به این ویژگی، خرید آپارتمان در منطقه ۴ تهران می‎تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد.

 اگر شما نیز مایل هستید که از آپارتمان‎های موجود در این منطقه و قیمت آنها با خبر شوید، با ما همراه شوید تا به تماشای خانه های این منطقه بنشینیم.

موقعیت‎ های خرید آپارتمان در منطقه ۴ تهران :

خرید آپارتمان در منطقه 4شمس آباد ۹۰ متر ۲ اتاق ۸ سال ساخت طبقه ۲ مشاهده جزئیات ملک
خرید خانهخواجه عبدالله ۹۸ متر ۲ اتاق۱۶ سال ساخت طبقه ۴ مشاهده جزئیات ملک
خرید آپارتمانهروی ۱۳۵ متر ۳ اتاق ۴ سال ساختطبقه ۳ مشاهده جزئیات ملک
خرید آپارتمان در تهرانهروی ۸۷ متر ۲ اتاق ۱ سال ساخت طبقه ۱ مشاهده جزئیات ملک
5 خرید آپارتمان در منطقه 4 تهرانهروی، وفامنش ۱۴۷ متر ۳ اتاقنوساز طبقه ۵ مشاهده جزئیات ملک
آپارتمانساقدوش، بنی فاطمی ۱۳۵ متر ۲ اتاق ۲۰ سال ساخت طبقه ۲ مشاهده جزئیات ملک

برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه پیشنهاد دلتا از مجله دلتا، دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…